Kelme ix del concurs després d'aconseguir un acord amb els creditors
L'empresa va demanar el concurs voluntari el 2021
El jutjat del mercantil número 3 d'Alacant ha ratificat aquest dijous que New Millenium Sports, l'empresa amb seu a Elx (Baix Vinalopó) que es va quedar amb la distribució de Kelme a Espanya el 2008, ha superat el concurs de creditors demanat voluntàriament el 2021, després d'aconseguir un acord amb el 75% dels seus creditors.
En un edicte publicat aquest dijous pel Butlletí Oficial de l'Estat (BOE), el jutjat ha aprovat la proposta de conveni entre deutor i creditors per la qual se cessen els efectes arreplegats en l'acte de declaració de concurs i per la qual l'administració concursal cessa en el seu càrrec.
L'empresa va demanar el concurs voluntari el 2021, en perdre una demanda que la condemnava a pagar més de tres milions d'euros a una empresa panamenya per incomplir un acord d'exclusivitat i després de descendir la seua facturació en la pandèmia, encara que la firma, que patrocina equips de futbol com l'Espanyol o el Watford, ha superat el concurs.
No obstant això, el jutjat imposa a la part concursada l'obligació de presentar semestralment un informe sobre el compliment dels termes del conveni, així com un final, quan s'entenguen complit el mateix.
Més llegit
-
Umar Sadiq ja està a València
-
Els Estats Units anuncien una reunió amb Dinamarca mentre Trump busca fórmules per a apoderar-se de Groenlàndia
-
El temporal de neu a Europa fa cancel·lar vols amb la Comunitat Valenciana
-
ENQUESTA: Els 'privilegis' dels majors perjudiquen els joves?
-
Les detencions per gihadisme a Espanya es disparen un 23,4% el 2025 amb 100 arrestos
-
Petro i Trump rebaixen la tensió entre Colòmbia i els EUA després d’una telefonada d’una hora