Juan Cruz, elegit nou secretari general de CCOO PV en substitució d'Arturo León
Ha sigut designat pel Consell Confederal i exercirà de manera transitòria fins al congrés de juliol.
El Consell Confederal de CCOO PV ha elegit a Juan Cruz com a nou secretari general del sindicat de manera transitòria fins al congrés del mes de juliol, en substitució d'Arturo León, que va renunciar al càrrec després de la polèmica per haver rebut la primera dosi de la vacuna contra el coronavirus.
Ha sigut elegit amb 131 vots a favor i una abstenció. Només s’havia presentat la seua candidatura en el procés obert, en el qual podia presentar-se qualsevol afiliat al sindicat, segons ha informat CCOO PV en un comunicat.
Per a Cruz, el nomenament és "una continuïtat al treball desenvolupat fins ara" i ha declarat el seu respecte cap a la figura d'Arturo León i la tasca realitzada dins de l'organització, que va tornar a guanyar les eleccions sindicals i es va situar "en primera línia en tot el que té a veure amb la negociació col·lectiva i amb el diàleg social".
"La meua elecció no és un punt i apart en CCOO PV, és simplement una continuïtat al treball que es venia desenvolupant, al full de ruta que ha anat marcant Arturo León durant aquests anys i que hem continuat aprovant en els nostres òrgans de direcció", ha declarat.
Cruz ha apuntat que el sindicat es troba ara en un període transitori durant el qual estarà ell n’estarà al capdavant i conclourà amb la celebració del XII Congrés previst per als dies 1, 2 i 3 de juliol.
Nascut a Tarifa (Cadis) el 1957, Cruz és educador de persones amb diversitat funcional de professió i diplomat en Relacions Laborals per la Universitat d'Alacant. Fins ara exercia el càrrec de secretari general de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO PV.
Més llegit
-
Ascer i els sindicats arriben a un preacord amb una pujada salarial del 8% en tres anys
-
La directora general dependent del cap de gabinet de Mazón qüestiona una de les telefonades de l'expresident en la dana
-
Pérez Llorca: “Era important obrir el canal de comunicació amb les víctimes. Si decidixen no reunir-se amb mi, ho tornaré a intentar en un temps"
-
Mor Robe Iniesta, l’ànima d’Extremoduro, als 63 anys
-
Detingut un home per amenaçar viatgers amb un ganivet en una estació del metro a Burjassot
-
Tres forns valencians reben Solets de Nadal de la Guia Repsol