Juan Bautista Soler i la família Cotino, entre els principals deutors valencians amb Hisenda
Els grans morosos deuen en total 14.100 milions d’euros al fisc, un 7,8% menys que fa un any.
Tres societats de la família de l'expresident de les Corts Juan Cotino -Sedesa Proyectos, Asedes Capital, i Asedes Infraestructuras- sumen un deute conjunt a Hisenda de 23,44 milions d'euros. També la promotora Urbanas de Levante, de l’expresident del València CF Juan Bautista Soler, figura en la llista de morosos valencians, amb un deute d’11,1 milions d’euros.
Així ho recull l’Agència Tributària, que ha publicat aquest dijous el llistat de les 4.028 persones físiques i jurídiques que devien a Hisenda més d’un milió d’euros en el tancament del 2018. La xifra de morosos és un 6,7% inferior al de l’any passat i un 17% menys al del primer llistat, publicat el 2015. El deute total acumulat és de 14.100 milions d’euros, un 7,8% menys que fa un any.
Altres societats de la Comunitat Valenciana que mantenen deutes amb Hisenda són la societat Proyección del Desarrollo Urbanístico Valenciano (14,7 milions), Géneros de Punto Ferrys (7), Hércules Club de Fútbol (3,9), Promociones Nou Temple SL (2,7) i Reig Martí (2,6).
També apareixen l’expresident del València i empresari Vicente Soriano (1,3), Sidi Valencia (2,5), Salvador Vila SL (1,6), Cumbres del Mediterráneo (2,3), Llanera Construcciones (1,1), Chuyval Motor Group (2,4), així com diverses taulelleres de les comarques del nord, com ara Cerámicas Diago (2,3), Cerámicas Gaya (2,3) i Ceraworld Cerámicas (1,3).
Entra Sito Pons, ixen Dani Alves i Miguel Bosé
En l’àmbit estatal, el Grup Isolux (que va entrar en concurs de creditors al juny de 2017) i la promotora Reyal Urbis (en liquidació), lideren la llista de morosos amb Hisenda amb un deute total de 823 milions d’euros.
Entre les persones físiques, l’expilot català Sito Pons apareix per primera vegada en el llistat amb un deute d’1,9 milions, mentre que l’abandonen el futbolista Dani Alves i el cantant Miguel Bosé. Agapito García, que es va enriquir amb la construcció en els noranta, se situa com la persona física d’Espanya més morosa amb 15,9 milions, després d’avançar Mario Conde.
Altres rostres coneguts són l’advocat José Emilio Rodríguez Menéndez (3,6 milions), la presentadora Patricia Conde (1,8 milions), l’expresident del Reial Madrid Lorenzo Sanz (1,4 milions) o l’exministre Rodrigo Rato (1 milió).
Més llegit
-
Detingut un home per apunyalar una turista italiana al coll en ple centre de València
-
L'exalcalde d'Atzeneta d'Albaida, condemnat per la mort imprudent d'un treballador
-
Les pantalles de la sala del Cecopi no van projectar informació de l'exterior ni de les telefonades a l'112 el dia de la dana
-
Comencen els talls nocturns de l'A-7 entre Picassent i Benifaió per les obres d'emergència per la dana
-
Apareix vandalitzat el mural feminista de Mislata dedicat a dones rellevants de la història
-
Comença el juí a quatre homes per l'agressió sexual a una menor, de catorze anys, el 2020
-
Una pediatra de Gaza rep els cossos dels seus set fills morts per un atac israelià mentre treballava a l'hospital
-
Nou ferits en un accident entre dos cotxes a l'AP-7 a Finestrat
-
Més de 18.000 aspirants inicien les proves de les oposicions de secundària i altres places públiques d'educació
-
Un accident de trànsit a Santa Pola deixa un motorista mort i altres dos ferits
Més vist
-
24.05.2025 | Futbol Sala: Family Cash Alzira - Màlaga Ciudad Redonda (Ascens a Primera Divisió)
-
24.05.2025 | Informatiu nit
-
24.05.2025 | Informatiu migdia
-
24.05.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
23.05.2025 | Bona vesprada, Comunitat Valenciana | Primera part
-
24.05.2025 | Informatiu nit | Esports
-
24.05.2025 | Naixements
-
23.05.2025 | A la saca
-
23.05.2025 | Grada
-
Campiones | Campiones Itàlia
Més escoltat
-
24.05.2025 | Fem banda
-
23.05.2025 | Les notícies del migdia
-
23.05.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
25 de maig - El feixisme bombardeja Alacant (1938)
-
24.05.2025 | 90 minuts
-
24.05.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
24.05.2025 | Amunt i avall | Segona Part
-
23.05.2025 | Línia de fons
-
23.05.2025 | TERRALAB: Emprendre des del territori, transformar desde l’àmbit rural
-
25.05.2025 | Les notícies de matí cap de setmana