Els hotels de Castelló de la Plana freguen el 90% d'ocupació durant els caps de setmana de juliol i agost
La capital de la Plana es consolida com a destinació turística de referència durant la temporada d’estiu
Castelló de la Plana s'ha acostat al 90% d'ocupació hotelera durant els caps de setmana de juliol i agost, amb la qual cosa s’aferma com un referent turístic durant els mesos d’estiu.
Concretament, el cap de setmana del 12 al 14 de juliol l'ocupació a la ciutat va arribar el 80,37%, del 19 al 21 de juliol es va elevar fins al 87,25% i, finalment, del 26 al 28 de juliol va ascendir fins a un 91,98%. La tendència a l'alça ha continuat a l'agost, amb un 91,79% d'ocupació el cap de setmana del 2 al 4 d'agost.
Finalment, el cap de setmana del 10 i 11 d'agost la xifra aconseguida ha sigut del 88,84%.
La regidora de Turisme de l’Ajuntament de Castelló, Arantxa Miralles, ha valorat que estes dades reflecteixen "un creixement notable en l'afluència de turistes que trien la capital de la Plana per a gaudir de les seues vacances en els mesos d'estiu".
Planificació estratègica i oferta turística de qualitat
L’edil ha destacat que estes xifres són fruit del treball que fan durant tot l'any, “en el qual hem posat grans esforços per a crear una oferta turística de qualitat que no sols atraga els visitants, sinó que també els motive a tornar".
A més, ha subratllat que esta consolidació com a destinació estival és el resultat d'una “planificació estratègica” i de la “inversió per a millorar els serveis, activitats i esdeveniments disponibles per als turistes".
D'altra banda, Miralles ha posat l'accent en la "repercussió positiva" que estos resultats tenen en l'economia local, ja que l’increment de visitants es tradueix “en majors ingressos per al sector hoteler, els comerços, la restauració i altres servicis, generant ocupació i dinamitzant l'economia local".
Més llegit
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre