El govern espanyol destinarà 800 milions per a pal·liar la fallida de Thomas Cook
Aprova una línia de crèdit de fins a 200 milions per a empreses i autònoms afectats per la crisi de l'operador britànic.
El Consell de Ministres ha aprovat via reial decret un paquet de mesures urgents per valor de més de 800 milions d'euros, destinat a pal·liar els efectes de la fallida del grup empresarial Thomas Cook i a millorar la competitivitat del sector turístic.
Entre les mesures, hi destaca una línia de crèdit de fins a 200 milions per a atendre les empreses afectades, així com una altra de 500 milions per a la modernització d'infraestructures turístiques.
Segons ha explicat el govern espanyol, les mesures aprovades paren especial atenció a Balears i Canàries per a tractar de solucionar la situació generada per l'operador britànic i de donar una resposta integral tant a treballadors com a empreses.
Més llegit
-
A Antella, la plataforma Xúquer Viu reivindica una bona qualitat de l'aigua dels rius
-
Les fortes tempestes provoquen diversos incendis per llamps i obliguen a desallotjar una festa a Torrent
-
Rescaten 74 migrants subsaharians en tres pasteres al sud de Mallorca
-
Catalá, Barcala, Fabra i Pérez Llorca, elegits vocals del Comité Executiu Nacional del PP
-
Set persones ferides, dos d'elles menors, en un accident múltiple en l'A-7 a Cox
-
El mercat del Cabanyal es rendix al sabor de la clòtxina valenciana amb una gran festa gastronòmica