La Generalitat ampliarà a 12 milions d'euros el pressupost del bo viatge per a 2021
Puig destaca que l'objectiu és incentivar la demanda interna aquest hivern i ajudar a mantindre ocupacions i empreses.
El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat que la Generalitat ampliarà en dos milions d'euros el pressupost del bo viatge per a 2021, que serà de 12 milions d'euros. El doble objectiu és “incentivar la demanda interna aquest hivern i ajudar a mantindre ocupacions i empreses”, segons ha destacat durant la inauguració per videoconferència del XX Fòrum Internacional de Turisme de Benidorm.
Puig ha subratllat que el Consell “no deixarà a soles el teixit que alimenta directament el 15% dels valencians i a molts més indirectament”. En aquest sentit, el cap del Consell ha defés les mesures adoptades per a fer d'escut social per a protegir el turisme, com són els ERTO, els crèdits ICO i els instruments nous que l'IVF llançarà “per a protegir empreses viables com les del sector turístic”.
“La Generalitat creu en un turisme basat en valors com la cogovernança, l'ètica i els objectius de desenvolupament sostenible, i els nostres objectius són més la digitalització, els usos més eficients dels recursos i la millora del capital humà”, ha explicat Puig.
Així mateix, el president ha apostat per fer un turisme valencià “més atractiu, amb més valor afegit i amb més i millors ocupacions”, i ha afegit que l'horitzó “passa per Europa, perquè es tracta de dissenyar projectes que capten el major volum possible dels fons de recuperació”.
Més llegit
-
Les fortes tempestes provoquen diversos incendis per llamps i obliguen a desallotjar una festa a Torrent
-
Rescaten 74 migrants subsaharians en tres pasteres al sud de Mallorca
-
El mercat del Cabanyal es rendix al sabor de la clòtxina valenciana amb una gran festa gastronòmica
-
Un incendi amb tres focus prop del nucli urbà alarma Benifaió en plena matinada
-
L'oratge canvia, més humitat i baixen les màximes
-
Les arruixades donen una treva, però la calor extrema es manté a la Comunitat Valenciana