La Generalitat amplia en 531.000 euros les ajudes indemnitzatòries per la xilel·la
Aquesta plaga afecta 74 municipis valencians, la majoria a les comarques del sud.
La Conselleria d'Agricultura ha ampliat el crèdit disponible per a la concessió d'indemnitzacions per als afectats per la Xylella fastidiosa per a enguany, segons publica aquest dilluns el Diari Oficial de la Generalitat (DOGV). Es destinaran 530.000 euros més del que s'havia pressupostat per a fer front a les indemnitzacions dels afectats per a l'erradicació i control del bacteri.
La plaga de la xilel·la afecta ja 72 municipis de les comarques d'Alacant i dos de la Safor (Oliva i Vilallonga), segons l'última actualització publicada per la Conselleria. Aquest dilluns hi ha prevista a una reunió del director general d'Agricultura amb diversos experts en la xilel·la.
Més llegit
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Qui, quant i com acollir-se a les noves tarifes del transport públic que entren en vigor este dimarts?
-
Els senyals de trànsit s'adapten als nous temps
-
Dissabte tràgic a les carreteres: quatre morts i quinze ferits en quatre accidents
-
Calor generalitzada i tronades de vesprada a l'interior de València i Castelló