Primer estudi sobre l'impacte econòmic del cooperativisme a la Comunitat Valenciana
La Confederació de Cooperatives de la Comunitat Valenciana ha presentat l'estudi aquest matí a València
La Confederació de Cooperatives de la Comunitat Valenciana presenta el primer "Estudi sobre l'impacte econòmic del cooperativisme a la Comunitat Valenciana". El document, elaborat per CIRIEC-Espanya per a la confederació, contempla dos objectius: el primer, establir quines són les xifres més rellevants de les cooperatives amb seu al territori valencià; i el segon, elaborar un directori general de cooperatives.
Les cooperatives de la Comunitat Valenciana generen el 17,6% d'ocupació directa de totes les espanyoles. Dos terços dels valencians i valencianes estan vinculats al món cooperatiu. Aquesta dada revela que el cooperativisme és un element clau per a la recuperació i transformació del model productiu.
Més llegit
-
L’Aemet eleva l’avís a taronja per a dijous en el litoral d'Alacant i del sud València per intensitats de 60 l/m² en una hora
-
L'Audiència Nacional frena el campament del port de Ceuta fins a estudiar l'orde del govern
-
El president Pérez Llorca demana la dimissió d'un diputat de Compromís per reclamar l'abolició de l'Audiència Nacional
-
La tempesta deixa danys en cultius d'hortalisses de l'Horta Nord, colpeja el caqui i perjudica els camps d'arròs
-
Hospitalitzats una dona i el fill de tres anys en caure del balcó d'un primer pis a Canals
-
La directora d'orquestra de Carlet que triomfa a Escòcia: “No vinc d'una família de músics, però sí d'una terra d'artistes”