La Diputació de València i Eurocaja Rural formalitzen un préstec per a finançar les inversions d'enguany
El president de l’entitat i el de l’ens provincial han subscrit este dimecres l’operació
Un préstec a llarg termini subscrit per la Diputació de València i Eurocaja Rural permetrà injectar finançament en les inversions previstes en el pressupost d’enguany de l’ens provincial.
El president d’Eurocaja Rural, Javier López Martín, i el president de la Diputació de València, Vicent Mompó, ha signat este dimecres l’operació financera.
Amb este préstec, l'entitat financera col·labora en les administracions públiques perquè puguen afavorir el desenvolupament dels seus projectes, segons han assenyalat des de l’entitat.
Eurocaja Rural compta actualment amb 27 oficines a la província de València i un total de 69 en tota la Comunitat Valenciana. Pel que fa al conjunt de la xarxa comercial, disposa de 500 oficines en 9 comunitats autònomes (Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa, Madrid, Castella i Lleó, Múrcia, La Rioja, Aragó, Cantàbria i Andalusia) i 23 províncies. L'entitat financera supera els 500.000 clients i els 100.000 socis, i el seu Grup Econòmic integra a més de 1.400 professionals.
Més llegit
-
Cárnicas Serrano retira set lots carnis de forma preventiva després de detectar listèria en un producte
-
El PSOE trau deu punts al PP, que retalla distàncies en el CIS de novembre
-
Descobrixen una nova galeria a les Coves de Sant Josep
-
Antonio Sánchez, el nou meteoròleg d’À Punt, guanyador de dos Emmys i divulgador en valencià
-
Un accident a Sedaví empitjora la congestió d'hora punta a la pista de Silla amb 12 quilòmetres de cua
-
Les obres del centre comercial Infinity al barri de Turianova començaran al gener i duraran dos anys