El Consell de Ministres aprovarà el dimarts mesures per a pal·liar l'alça del gasoil pesquer
El text farà una esmena especial per a accelerar el pagament d’ajudes amb fons europeus
El Consell de Ministres de dimarts aprovarà un conjunt de mesures específiques per a limitar l'impacte de l'encariment del gasoil en els costos d'explotació dels pescadors.
Així ho ha avançat el ministre d'Agricultura, Pesca i Alimentació, Luis Planas, qui ha anunciat que aquesta actuació "específica" per als pescadors s’inclourà dins de la bateria de mesures per a pal·liar les conseqüències econòmiques per la guerra d'Ucraïna. A més, el text farà una esmena especial que permetrà accelerar el pagament d'ajudes amb fons de la Unió Europea (UE).
Planas s'ha reunit aquest dimecres amb els responsables de la patronal d'armadors (Cepesca), de la Federació Nacional de Confraries Pesqueres (FNCP) i de la patronal aqüícola Apromar per a estudiar solucions enfront de l'alça del combustible, després de tres dies d'amarratges de la flota en gran part dels ports espanyols.
Més llegit
-
Pérez Llorca veu amb "preocupació" una subvenció "a dit" del Botànic a la UGT el 2021
-
Sánchez espera que la situació a Ceuta estiga estabilitzada a finals d'any
-
Emergències activa l'alerta taronja per a este dimecres per pluges de fins a 80 litres en dos hores a València
-
El cap de la unitat de bombers de Buñol que mesurava el Poio: "Ens va estranyar que ens retiraren"
-
Assassinen a Mèxic una estudiant espanyola de 21 anys en intercanvi acadèmic
-
Acord entre el Consell i els sindicats per a implantar la jornada laboral de 35 hores setmanals en l'administració