La Comunitat Valenciana va tardar al febrer 47 dies de mitjana a pagar proveïdors
El període mitjà de pagament se situa 11 dies per damunt de la mitjana de la resta d'autonomies.
La Comunitat Valenciana va tardar durant el mes de febrer 46,99 dies de mitjana en pagar els proveïdors, segons evidencien les dades publicades pel Ministeri d'Hisenda aquest dilluns.
La xifra situa el territori valencià 11 dies per damunt de la mitjana de la resta d'autonomies, que van tardar de mitjana 35,27 dies a pagar. A més, també suposa que la valenciana és la tercera comunitat que més es retarda a l'hora de pagar els proveïdors, per darrere de Cantàbria (92,48 dies) i les Illes Balears (49,55 dies).
Pel que fa a l'Administració de l'Estat, el període mitjà de pagament a proveïdors (PMP) s'ha baixat 3,25 dies al febrer, fins a situar-se en 37,95 dies. I les entitats locals registren un termini mitjà de 69,72, fet que suposa un augment de 14,95 dies respecte a gener. La ciutat de València es troba entre les dues que tenen el PMP més elevat, ja que en febrer arribà a 50,44 dies, segons les dades registrades. Només té al darrere Las Palmas de Gran Canària, que va tardar 80,18 dies.
Més llegit
-
Desmantellen una trama piramidal que operava des de Silla i va estafar més d’un milió d’euros a través d’un club fals d’inversors
-
Mor una dona de 54 anys a la piscina municipal de Mislata
-
L'Audiència Nacional imputa l'exparella d'Ábalos, Jessica Rodríguez, en el cas Koldo
-
Un home mor a l'interior d'un cotxe als voltants de la factoria PowerCo a Sagunt
-
Quatre operaris que havien fet uns treballs de soldadura, detinguts per imprudència greu després de l'incendi d'uns baixos a València
-
El Sindicat d'Estudiants de València denuncia l'assalt de la seua seu pel regidor de Vox Juanma Badenas