La Comunitat Valenciana es promociona a Londres amb expositor turístic propi
L'expositor compta amb una extensió de 287 metres quadrats, un 45% més de superfície que en l'edició anterior.
La Comunitat Valenciana compta per primera vegada un expositor a la World Travel Market (WTM) de Londres, un dels majors aparadors turístics del món, que se celebra del 5 al 7 de novembre. En concret, l'expositor de la Comunitat Valenciana disposa d'una extensió de 287 metres quadrats, un 45 % més de superfície que en l'edició anterior, on es van ocupar 210 metres quadrats integrats en l'espai de Turespaña. A més, el president de la Generalitat, Ximo Puig, assisteix a la cita.
La Generalitat acudeix amb l'objectiu de generar negoci, facilitar el contacte amb professionals britànics i reactivar l'arribada de viatgers d'aquell mercat. També es pretén incentivar el turisme cultural i urbà, actiu, esportiu, gastronòmic o nàutic.
Així mateix, l'expositor de la Comunitat Valenciana en la WTM tindrà un espai on es realitzaran degustacions gastronòmiques i enològiques per als professionals del sector.
El Regne Unit, un mercat turístic destacat
El Regne Unit és el principal mercat emissor estranger cap a la Comunitat Valenciana, amb una quota del 32,3% sobre el total de turistes internacionals rebuts, amb una estada mitjana de 8,3 dies i el 89,1% té com a destinació la província d'Alacant.
Després d'un any de creixement, el 2017, tant en nombre de turistes (14,6%) com en despesa mitjana diària; entre gener i setembre del 2018, l'emissor britànic ha realitzat menys viatges (-1,4 %), però ha incrementat la despesa un 3,49%.
Més llegit
-
Trump anuncia que tallarà tot el comerç amb Espanya perquè "és un soci terrible"
-
La família de l'assassí confés del menor de 13 anys a Sueca denuncia "assetjament" i "amenaces"
-
Els pares de la fallera major infantil: "Són més de mil actes i Marta ens tombarà a tots, segur"
-
Els últims afusellaments del franquisme i un homenatge a Ronsard: així són els versos inèdits d’Estellés
-
Educació publica el calendari d'admissió i matriculació per al curs 2026-2027
-
Arriba Regina carregada d'inestabilitat: núvols, pluges i pols en suspensió que marcaran una setmana passada per aigua
Més vist
Més escoltat
-
02.03.2026 | 90 minuts
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
02.03.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Àlex Vidal i la cuina d’Origen
-
03.03.2026 | Les notícies del migdia
-
02.03.2026 | ContrÀpunt
-
02.03.2026 | Cadena de valor | Volkswagen assegura tota la producció inicial de la gigafactoria de Sagunt