La Comunitat Valenciana, líder en habitatges nous sense vendre
L’estoc d'habitatges nous sense vendre a Espanya s'ha reduït un 3,6% respecte a un any abans.
La Comunitat Valenciana va ser l’autonomia que va sumar més habitatges nous sense vendre en el 2018, un total de 86.137, seguida de Catalunya, amb 73.048, i Andalusia, amb 69.327 unitats.
Segons dades del Ministeri de Foment, al tancament del 2018, la Comunitat Valenciana, Catalunya i Andalusia acumulaven vora la meitat (el 49,7%) de l’estoc d'habitatge nou d'Espanya.
No obstant això, l’estoc d'habitatges nous sense vendre a Espanya es va situar en 459.876 unitats al tancament del 2018. Això suposa una reducció del 3,6% respecte a un any abans i la menor quantitat d'excedent que es registra des del 2007.
Amb aquesta nova caiguda, el nombre d'habitatges nous sense vendre suma huit anys de reducció, des del 2010. A més, si es compara amb els màxims que es registraven en el 2009, amb 649.780 habitatges, l'excedent d'habitatge nou s'ha reduït prop d'un 29%.
Més llegit
-
Plats al vapor, exercici i desconfiar de les dietes miracle: els consells dels nutricionistes per a frenar els excessos
-
El rei apel·la a preservar la convivència, demana diàleg i exemplaritat i alerta del “fàstic” per la tensió política
-
El gran sopar de la nit de Nadal: una tradició castellana que va arribar amb la televisió
-
Una avaria en la senyalització de Chamartín retarda una hora un AVE procedent de València
-
El Betlem Monumental de Cullera celebra 50 anys de tradició artesana
-
Avís taronja per pluges de fins a 100 l/m² al litoral nord d’Alacant i sud de València