ChatGPT, Claude i Grok patixen una caiguda de servici generalitzada
Down Detector informa de problemes en tres dels xatbots més populars, que han començat este dijous de vesprada
Els servicis d'intel·ligència artificial ChatGPT, Claude i Grok han deixat d'estar disponibles de manera simultània este dijous a la vesprada per causes desconegudes i que han originat una caiguda generalitzada que també afecta Espanya.
El servici Down Detector, que monitora la caiguda de servici d'internet, ha informat de problemes en tres dels xatbots més populars, que han començat esta vesprada, cap a les 15:00 hores (Espanya peninsular). Els usuaris reporten problemes que impedixen usar tant el lloc web com l'aplicació mòbil.
Els portals d'estat dels tres servicis informen d'errors freqüents en les sol·licituds, que ja investiguen i estan treballant en una correcció. En el cas de Claude, s'indica que afecta Mythos 5.1, Fable 5.1, Opus 5, Opus 4.8 i Opus 4.6, mentre que OpenAI assenyala que han quedat afectats ChatGPT i Codex. SpaceXAI, responsable de Grok, també ha confirmat la interrupció de servici.
Més llegit
-
Teresa, de 93 anys, està en bon estat de salut després de ser rescatada en una taula de pàdel surf durant la dana
-
La Generalitat incorpora nou municipis més al paquet d'ajudes per la dana Adam
-
Compatible amb un salari i tres anys mínims de residència a la Comunitat Valenciana: els nous requisits de la Renda Valenciana d’Inclusió
-
El Consell aprova un primer paquet de 23,5 milions d'urgència per als afectats per la dana Adam
-
Hàbits i salut dels valencians: la població que fuma cada dia cau vora cinc punts en dos anys, mentre que puja l'obesitat
-
La Safor i la Marina es desperten l'endemà de la dana amb moltes cases negades i sense llum ni aigua