Castellana Properties adquireix el centre comercial Bonaire per 305 milions d'euros
L'operació, que es tancarà este dijous, 13 de març, l'ha finançada CaixaBank, a través d'un crèdit hipotecari a set anys
Castellana Properties, companyia cotitzada líder en el sector immobiliari a la menuda, ha adquirit d'Unibail - Rodamco Retail Spain SLO (URW) el centre comercial Bonaire, situat a Aldaia, per un import de 305 milions d'euros.
El CEO de Castellana Properties, Alfonso Brunet, assenyala que han seguit "molt de prop la situació que ha esdevingut a València", després de la dana del 29 d'octubre, que va afectar greument el centre comercial, i que han "ajudat en el que ens ha sigut possible". "Estem encantats de veure l'evolució positiva de la regió i com Bonaire s'està convertint en el símbol d'esta recuperació", assevera.
L'operació, que es tancarà dijous que ve, 13 de març, l'ha finançada CaixaBank, a través d'un crèdit hipotecari a set anys. Concretament, Castellana Properties ha adquirit un total de 55.800 metres quadrats de superfície bruta arrendable (SBA) del complex. Actualment el centre està completament renovat, amb una taxa d'ocupació del 98%, on les botigues s'han actualitzat amb els últims conceptes, ja que els inquilins han aprofitat la reobertura del centre per a innovar i millorar els espais.
Amb més de 150 marques, Bonaire és un dels centres comercials més grans del país i ha quedat reconegut com un dels deu millors actius comercials d'Espanya, perquè pertany a un extens i dominant complex comercial de 135.200 metres quadrats d'SBA que reforça i completa l'oferta, recorda la firma.
L'import de compra de l'actiu s'ha mantingut igual com quan es va començar a negociar l'adquisició sense que la quantitat haja canviat en cap moment. Per a Castellana Properties, l'operació "reforça significativament la seua cartera de centres comercials dominants en la península ibèrica, a més d'ampliar la presència a la costa est d'Espanya i marcar l'entrada a la tercera ciutat més important del país en població i renda per càpita".
Una àrea d'influència d'1,5 milions de persones
Bonaire és un centre comercial amb una àrea d'influència d'1,5 milions de persones i és la destinació comercial i d'oci dominant i referent a la regió. Així, l'adquisició del centre es manté completament alineada amb l'estratègia de la companyia, centrada al 100% en venda a la menuda, en la inversió en centres i parcs comercials que lideren les seues àrees d'influència i en la gestió activa d'estos parcs, transformant-los en punts de trobada clau dins de la Comunitat Valenciana.
Més llegit
-
Daimús, Xeraco, Tavernes de la Valldigna i Orihuela, pendents de les analítiques de l'aigua després del tancament de les seues platges
-
Vols cancel·lats i retardats als aeroports de València i Alacant per la vaga de controladors de França
-
Un tècnic de telecomunicacions constata que a les 18:09 hores va avisar que s'enviaria el missatge ES-Alert
-
El PSPV veu en el CIS la prova del rebuig a Mazón i el PP remarca que el president és el líder més valorat
-
Les farmàcies tancaran un dia en juliol per l'impagament de maig per part de l'administració
-
Entrar més tard al món laboral obligarà els joves a jubilar-se als 71 anys en 2065