Carles Peris és reelegit secretari general de la Unió Llauradora
La decisió s'ha pres en el transcurs del setzé congrés, celebrat este dissabte a Paterna, en què han participat persones delegades en representació de totes les comarques de la Comunitat Valenciana i dels diferents sectors
Carles Peris, productor de cítrics de 49 anys de les Alqueries (Plana Baixa) ha sigut reelegit este dissabte secretari general de La Unió Llauradora i Ramadera en el transcurs del setzé congrés celebrat a Paterna (Horta Nord). Un total de 218 persones delegades en representació de totes les comarques de la Comunitat Valenciana i dels diferents sectors han participat en l'acte, inaugurat pel conseller d'Agricultura, Miguel Barrachina.
En el seu discurs de reelecció com a secretari general, Peris ha assenyalat que “des de l'anterior congrés hem transformat les necessitats reivindicatives que ens traslladen les comarques i sectors fins a traduir-se en 633 noves propostes reivindicatives i també hem presentat més de 1.000 escrits davant les diferents administracions”.
“A vegades presentem una proposta i ens diuen que no. Tornem a presentar-la. Ens reunim, aportem dades. Parlem amb un conseller, ministre, director general, alcaldes, diputats, europarlamentaris. Si fa falta ho denunciem públicament i si tampoc és suficient, eixim al carrer a protestar. És la nostra manera de treballar, amb independència del Govern i governant de torn”, ha assenyalat Peris.
Segons ha informat la Unió en un comunicat, en el congrés s'han aprovat noves propostes reivindicatives que marcaran les directrius bàsiques per les quals aposta l'organització per als pròxims quatre anys. Estan fonamentades en una PAC per al manteniment de l'activitat agrària i el foment de la professionalitat; un mercat just, ètic, transparent, equitatiu i sostenible; la millora de l'eficiència de les explotacions; l'increment de l'estabilitat dels ingressos agraris; costos assumibles per als agricultors i ramaders; la creació de valor afegit per a les produccions i l'impuls del relleu generacional, entre altres qüestions.
Més llegit
-
Moren 12 dels 110 gossos que estaven amuntegats i encadenats en una parcel·la rural de Buñol
-
Controlat un incendi que ha afectat el quart pis d’un edifici de quatre altures a Benicarló
-
Sánchez mobilitza l'esquerra en el seu retorn a la precampanya: "Si es va poder al Brasil i els EUA, a Espanya també"
-
Arrossers ofegats: els agricultors de l’Albufera amenacen de deixar de cultivar
-
La Guàrdia Civil descobrix un magatzem clandestí amb 400 quilos de material pirotècnic a Faura
-
L'Atlàntic entra en acció