Calviño celebra la 'rectificació' de Ferrovial respecte a la seguretat jurídica d'Espanya
La ministra d’Assumptes Econòmics ha ressaltat l'aposta pel país d'altres multinacionals estrangeres com Intel, Cisco, Microsoft o Vodafone
La vicepresidenta tercera i ministra d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital, Nadia Calviño, ha celebrat la “rectificació” que en la seua opinió ha fet Ferrovial, després que l'empresa haja enaltit la seguretat jurídica d'Espanya, negant que el canvi de seu als Països Baixos es dega a una falta d'estabilitat en aquesta matèria.
En la roda de premsa posterior a la celebració del Consell de Ministres, la ministra ha ressaltat l'aposta per Espanya d'altres multinacionals estrangeres com Intel, Cisco, Microsoft o Vodafone, que ja han anunciat projectes mil milionaris.
Afirma que tots els indicadors evidencien la seguretat jurídica i la fortalesa de l'economia espanyola, i celebra que l'empresa haja rectificat aquestes comunicacions públiques que no es corresponen amb la realitat i que, per tant, en la seua opinió, no justifiquen “cap mena de moviment d'aquest tipus ni d'aquesta ni de cap altra empresa", ha indicat Calviño.
En la primera comunicació al mercat per a anunciar l'operació, per a justificar el trasllat de Ferrovial, assenyalava que els Països Baixos tenen un "marc jurídic estable", cosa que es va interpretar com la cerca d’una major estabilitat en aquest país, i que va aprofitar l'oposició per a atacar les polítiques fiscals.
No obstant això, l'empresa ja ha eixit al pas, assegurant que l'estabilitat jurídica espanyola "està a l'altura de les millors del món i de tots els països europeus", un comentari que ara el govern ha aplaudit.
Així mateix, Calviño ha destacat l'increment del 55% registrat l'any passat en la inversió estrangera a Espanya, fins als 30.000 milions d'euros, cosa que suposa una inversió internacional que se suma també a una nacional de rècord.
Més llegit
-
Laura Morell, sobre la llei Bolaños: “La reforma només pretén el control des de dins del poder judicial”
-
Detingut un professor per fer-se passar per un menor en xarxes i demanar fotos sexuals a una xiqueta
-
Calor generalitzada i tronades de vesprada a l'interior de València i Castelló
-
Calor i tempestes a l'interior
-
Retards en les línies C1, C2, C3 i C6 de Rodalia de València a causa d’unes avaries ja solucionades
-
Diversos tècnics afirmen que les obres al barranc de Poio haurien reduït els efectes de la dana
Més vist
Més escoltat
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
01.07.2025 | Les notícies del migdia
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang