Brussel·les torna a rebaixar les previsions de creixement per a Espanya
La Comissió Europea considera que la pujada del salari mínim afectarà la creació d'ocupació.
La Comissió Europea ha presentat aquest dijous les seues previsions d'hivern, en les quals també estima que l'economia espanyola es va expandir un 2,5% en 2018, el major increment entre les grans economies europees i per damunt de la mitjana de l'eurozona (1,9%), però una dècima menys del que l'executiu comunitari calculava al novembre i cinc dècimes menys que en 2017.
Brussel·les ha rebaixat una dècima la seua previsió de creixement econòmic per a Espanya, tant enguany com per a 2020 (al 2,1% i 1,9%, respectivament). Aquesta previsió respon principalment a l'alentiment registrada en el consum privat, al mateix temps que espera que la creació d'ocupació es modere en part per la pujada del salari mínim interprofessional.
Més llegit
-
Maribel Vilaplana es recupera a sa casa després de patir un quadre d'ansietat, poques hores abans de declarar davant la jutgessa de la dana
-
Presó per a la conductora del cotxe que va caure a l'aigua a Gandia i en el qual va morir una jove
-
Feijóo i Mazón parlaran este diumenge per a “analitzar el context polític de la Comunitat Valenciana”
-
Mazón compareixerà demà per a informar del seu futur polític després de parlar diverses vegades amb Feijoó
-
Les associacions de víctimes de la dana es concentren davant del Palau de la Generalitat
-
Vilaplana li hauria ensenyat a Mazón vora les 17:40 hores un vídeo d'À Punt en què es veia Utiel inundada