Brussel·les torna a rebaixar les previsions de creixement per a Espanya
La Comissió Europea considera que la pujada del salari mínim afectarà la creació d'ocupació.
La Comissió Europea ha presentat aquest dijous les seues previsions d'hivern, en les quals també estima que l'economia espanyola es va expandir un 2,5% en 2018, el major increment entre les grans economies europees i per damunt de la mitjana de l'eurozona (1,9%), però una dècima menys del que l'executiu comunitari calculava al novembre i cinc dècimes menys que en 2017.
Brussel·les ha rebaixat una dècima la seua previsió de creixement econòmic per a Espanya, tant enguany com per a 2020 (al 2,1% i 1,9%, respectivament). Aquesta previsió respon principalment a l'alentiment registrada en el consum privat, al mateix temps que espera que la creació d'ocupació es modere en part per la pujada del salari mínim interprofessional.
Més llegit
-
Un turista desocupat s’emportà a Múrcia el quadre de Sorolla perdut a Sevilla després de trobar-lo al carrer
-
Una veïna de Silla patix seqüeles irreversibles per una caiguda després d'una baralla veïnal i la família demana ajuda
-
Paco Roig es manté en la llista de grans morosos amb Hisenda, amb un deute de 7,8 milions d'euros
-
Jornada de 35 hores, dos hores menys de dedicació i desconnexió digital: així és el decret que proposa Educació
-
Reconstruïxen el crim del menor de tretze anys assassinat a Sueca amb la presència de l'autor confés
-
Jutgen El Mauri, germà d'Antonio Anglés, i cinc acusats més per un segrest i tortures a un home per a exigir-li 200.000 euros
Més vist
Més escoltat
-
30.06.2026 | L'hora de la cultura | Belén Mayordomo i "Teló de fons", amb Juanjo Prats
-
30.06.2026 | Gemma Payà recorre la Comunitat Valenciana sobre rodes
-
01.07.2026 | 90 minuts
-
25.06.2026 | Cadena de valor | El mercat immobiliari valencià modera el seu ritme
-
30.06.2026 | ContrÀpunt
-
30.06.2026 | Esports À Punt