La borsa espanyola obri amb una alça de l'1,13% després de la treva aranzelària
L'Ibex-35 recupera els 14.200 punts i acumula uns guanys del 23% durant el 2025
La borsa espanyola ha obert este dilluns amb guanys de l'1,13% després que el president estatunidenc, Donald Trump, haja acceptat retardar fins al 9 de juliol l'aplicació d'aranzels del 50% als productes de la Unió Europea (UE). Esta alça ha permés a l'Ibex-35, principal índex borsari, recuperar els 14.200 punts.
En l'obertura d'un dia que és festiu a Londres i als Estats Units, el principal selectiu espanyol ha aconseguit col·locar-se en 14.266,2 una vegada ha assolit l'impacte d'eixe rebot de l'1,13%. Els guanys acumulats durant l'any s'eleven al 23,04%.
Després de la treva aranzelària de Washington a Europa, l'euro puja i es canvia a 1,141 dòlars, mentre que en altres mercats l'or baixa un 0,62%, fins als 3.236,7 dòlars.
Més llegit
-
Algunes carreteres tallades, identificació d’un piquet i pintades en seus del PP: així va la jornada de vaga
-
Entrem al Roig Arena: un espai multiús amb una capacitat de 20.000 persones
-
Un xoc entre dos vehicles a Picassent ocasiona cues en l’A-7 cap a Alacant a primera hora d'este dijous
-
Set persones ateses per inhalació de fum per un incendi en un baix comercial a València
-
Les Corts aproven els pressupostos de la Generalitat per al 2025, els segons de Mazón, amb els vots del PP i Vox
-
Els sindicats convocants de la vaga del 29 de maig ocupen la seu de la patronal valenciana