Bones perspectives turístiques per al Cap d'Any als establiments valencians
A Benidorm, s'espera una ocupació per damunt del 95%, a València, les reserves ja superen el 85% i pel que fa a turisme d'interior, la xifra frega el 88%.
La Comunitat Valenciana és una de les destinacions turístiques preferides per a passar el cap d'any. A Benidorm, s'espera una ocupació per damunt del 95%. A València, les reserves ja superen el 85% i pel que fa a turisme d'interior, la xifra frega el 88%. El bon oratge, la falta de neu a les estacions d'esquí i la proximitat al cap de setmana, han afavorit estes xifres.
A pocs dies de Cap d'Any els hotels de la Costa Blanca tanquen les últimes reserves. Benidorm estarà per damunt del 95%. La xifra ha sigut similar durant tota la setmana de Nadal, gràcies en gran part al mercat britànic. El bon oratge i la falta de neu a les estacions d'esquí han fet de la Costa Blanca una de les destinacions turístiques més atractives també a l'hivern.
València també s'ha omplit de turistes que venen a acomiadar l'any. Les reserves a la ciutat ja superen el 85% d'ocupació, i gràcies al bon oratge del cap de setmana, s'espera arribar fins al 95%. En el cas del turisme d'interior, és difícil trobar places d'última hora, perquè les reserves ronden el 98%.
El allotjaments rurals continuen sent un dels plans preferits per a acomiadar l'any. Les reserves a l'interior de Castelló, que concentra més de la meitat de l'oferta de la Comunitat Valenciana, superen el 90% dels establiments hotelers, segons dades del Patronat Provincial de Turisme, i frega el 100% a les cases rurals, segons dades del sector.
Més llegit
-
Detenen el camioner drogat que ha atropellat mortalment una jove de vint anys a València
-
Avís taronja per vents molt forts a l'interior de Castelló per a dissabte
-
Espanya prohibix criar aus a l’aire lliure davant de l’augment del risc de grip aviària
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
“Qui no treballa és perquè no vol?” Arranca així ‘El retrovisor’, la nova aposta d’À Punt per a les nits de dissabte
-
La Gossa Sorda reivindica la solidaritat i la lluita col·lectiva per a sobreviure en ‘A tornallom’