Bones perspectives en creació d'ocupació per a estiu a la Comunitat Valenciana
Es generaran més de 150.000 llocs de treball durant la campanya, un 5,1% més que l'any passat.
La Comunitat Valenciana generarà més de 150.000 llocs de treball aquesta campanya d'estiu, un 5,1% més que l'any passat, segons les previsions de la consultora Adecco.
La Comunitat Valenciana és la tercera autonomia on més ocupació es crearà, només per darrere de Catalunya i Madrid i per davant de Múrcia i Andalusia. Aquestes cinc sumen dos terços del total de contractes que es faran durant aquesta època a Espanya.
A tot Espanya, la campanya d'estiu d'enguany generarà més d'1,4 milions de llocs de treball, un 7,3% més que l'any passat, sent el sector turístic i l'hoteler els més beneficiats. D’aquests llocs, 190.000 estaran vinculats a la campanya de rebaixes, un 6,8% més interanual, segons les previsions d'Adecco.
En general, destacaran el sector turístic i d'hosteleria, i els perfils més sol·licitats seran cuiners, cambrers, preparadors de comandes, comercials, dependents, promotors, mossos de magatzem, repartidors i teleoperadors.
Més llegit
-
El Constitucional decidix amnistiar la malversació, la qual cosa obri la porta al retorn de Puigdemont
-
Zapatero diu al jutge que les joies són un regal que li va fer el rei de l'Aràbia Saudí el 2007
-
La música de Carlos Alfonso viatjarà de Catadau a Nova York
-
Furor per a comprar físicament les entrades d’Arde Bogotá a València que s'han esgotat en hora i mitja
-
Detenen un home per retindre els ocupants d'un cotxe al Verger
-
Valderrama assegura que el 90% de les més de 10.000 hectàrees cremades enguany a la Comunitat Valenciana són de focs intencionats
Més vist
Més escoltat
-
22.09.2026 | CD Acero: el renàixer dels Lleons del Mediterrani
-
23.09.2026 | Cadena de valor
-
Capítol 5: Del clic a la botiga; com està canviant la manera de comprar
-
22.09.2026 | Paula Simó: les residències musicals, el nou motor del turisme cultural?
-
23.09.2026 | 90 minuts
-
22.09.2026 | L'hora de la cultura