El Black Friday impulsarà la creació de 27.000 contractes en el sector del comerç
La Comunitat Valenciana és la tercera autonomia amb més contractes per a aquesta campanya de descomptes, segons Adecco.
La Comunitat Valenciana és la tercera autonomia amb més contractes per a la campanya del Black Friday. Se’n firmaran més de 27.000, un 6,8% més que l'any passat, després de Catalunya (38.900) i Madrid (35.400), segons les previsions d'Adecco.
Les comarques del centre concentren el gros de la contractació, amb més de 19.300 ocupacions previstes, un 9% més, mentre que les del sud fregaran els 4.000, un 2% més. A les comarques del nord hi haurà quasi 3.800 contractes, un 1,5% més respecte de l’exercici passat.
En l'àmbit nacional, l'empresa de recursos humans espera un increment del 7,5% respecte de la campanya de 2018, la qual cosa suposa més de 201.000 contractes en tot l’Estat.
En general, encara que la campanya siga de curta duració, moltes d'aquestes contractacions s'ampliaran a tot el període nadalenc, i fins i tot a les rebaixes d'hivern.
Més llegit
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
La Generalitat activa la preemergència hidrològica per risc d'inundacions al baix Túria i el baix Xúquer
-
Condemnen Sanitat a pagar 100.000 a una jove d’Ibi que va acabar en coma per una greu reacció al·lèrgica
-
L'anomenat "piròman del Saler" reconeix que estava a la zona en l'últim incendi, però nega ser l'autor del foc
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
Una tempesta torrencial a Pego descarrega més de 100 litres esta matinada