Els bancs hauran d'informar a Hisenda dels pagaments amb Bizum a partir del 2026
Els intercanvis de diners entre particulars queden exempts si no són amb afany lucratiu i no superen els 10.000 euros anuals
Hisenda rebrà informació sobre els moviments amb Bizum a partir del 2026. Els moviments de targetes també estaran sota supervisió quan se superen els 25.000 euros anuals. Una informació que els bancs hauran de facilitar i que afectarà, sobretot, empreses i autònoms, que són els negocis que han incorporat cada vegada més este mètode de pagament.
En determinades condicions, els intercanvis de diners entre particulars també seran fiscalitzats. Els diners per a fer un regal o un sopar d'empresa, per exemple, quedarien exempts en un principi, sempre que no siguen amb afany lucratiu i no superen els 10.000 euros anuals.
Hui dia es poden fer, fins i tot, pagaments de taxes i impostos amb Bizum, ja que estalvia temps i complicacions en estes gestions. Això sí, esta alternativa digital també comporta els seus inconvenients: en cas de pagar d'esta manera l'autoliquidació d'Hisenda, potser se supera el límit permés i el banc ha de comunicar l'operació.
Més llegit
-
Sanitat amplia l'alerta sanitària a un nou lot de salmó fumat de la marca Carrefour
-
Una protesta religiosa força la cancel·lació d'un festival musical a València que anunciava una missa negra
-
L'Artemis II envia les primeres imatges de la Terra: il·luminada amb aurores boreals i el reflex del Sol
-
Els usuaris assenyalen dificultats en l'ús de l'app de Sanitat
-
Un accident múltiple a l'N-340 per Vila-real deixa set ferits i obliga a tallar la carretera més de dos hores
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes durant la Setmana Santa