Azteca Cerámica entra en concurs de creditors i manté paralitzada la producció a l’Alcora
L’ERTO que afecta els 128 treballadors es prorroga fins al gener mentre l’administrador concursal prepara l’informe final
Azteca Cerámica, una de les taulelleres històriques de l’Alcora, travessa una de les pitjors crisis de la seua trajectòria. L’empresa, amb 128 treballadors, va paralitzar totalment la producció a l'estiu i ara mateix està en concurs de creditors, segons ha confirmat l’administrador concursal.
L’ERTO aplicat a tota la plantilla s’ha prorrogat fins al gener mentre es redacta l’informe final que determinarà els pròxims passos. L’objectiu és garantir el pagament de les indemnitzacions i explorar la possible venda de la unitat productiva per tal de facilitar la recol·locació del personal.
La crisi s’ha agreujat després de la dimissió del seu responsable, Vicente Nomdedeu, expresident d’Ascer, fet que ha generat inquietud entre el personal i dins del sector ceràmic.
Més llegit
-
L'expedient perfecte d'Amaia: la jove d'Algemesí que ha conquerit la PAU amb un 14
-
Un incendi en un garatge de Xixona afecta desenes de vehicles
-
Llum verda al decret de "bous al carrer" que prohibix mòbils i establix inspeccions periòdiques i veterinaris de guàrdia
-
El Canadà veta l'entrada a Thomas Partey cinc dies abans de l'estrena de Ghana
-
El ‘solomoon’ guanya adeptes: les parelles decidixen passar les vacances per separat
-
Cuba anuncia reformes per a obrir el turisme, impulsar la inversió estrangera i reduir traves burocràtiques