Ampliar el port de València, un projecte estratègic per a Espanya
El president de Ports de l'Estat assegura que l'ampliació augmentarà la competitivitat internacional en matèria logística.
L'ampliació del port de València esdevé un projecte "estratègic" perquè Espanya puga continuar competint en l'àmbit internacional dels contenidors. Així ho ha manifestat el president de Ports de l'Estat, Salvador de la Encina, en una visita al port d'Alacant.
De la Encina aposta per "buscar un punt de trobada" entre les diverses administracions perquè es puga aconseguir l'acord, que podria suposar una inversió de 1.200 milions. El president de Ports de l'Estat el considera necessària aquesta ampliació perquè Espanya reforce la capacitat de TEUS –la nomenclatura tècnica amb què es fa referència als contenidors– i puga continuar competint en primera línia en el mercat internacional.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
La Policia busca un home de 23 anys acusat de matar al padrastre al barri de Sant Isidre de València
-
Condemnen Sanitat a pagar 100.000 a una jove d’Ibi que va acabar en coma per una greu reacció al·lèrgica
-
L'informe PISA situa els alumnes de la Comunitat Valenciana a la cua d'Espanya en competències en matemàtiques, ciències i lectura
-
Els estudis universitaris, cada vegada més lligats a un préstec: ja són el 14,2% de tots els crèdits al consum
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso