Air Nostrum i els pilots de Sepla es reuneixen per a mirar de desbloquejar la vaga
Segona reunió entre representants de l'aerolínia i del sindicat.
La direcció d'Air Nostrum i representants del sindicat de pilots Sepla es reuneixen aquest dilluns per a intentar trobar solucions que posen fi al conflicte laboral en la companyia aèria després de les jornades de vaga del 23 i el 26 de novembre.
La vaga del sindicat de pilots Sepla va obligar dilluns Air Nostrum a cancel·lar mig centenar de vols a tot Espanya, dels quals 14 operen en aeroports valencians. Aquesta és la segona de les tres jornades de vaga que va convocar el sindicat, l'última serà divendres 30 de novembre.
El passat dijous 22 de setembre, representants de l'aerolínia i del sindicat ja es van reunir per a intentar arribar a un acord i desconvocar les parades, però la reunió va acabar sense èxit. Es tracta de la primera vaga a què ha de fer front Air Nostrum en els 24 anys d'història de la companyia.
Més llegit
-
La jutgessa de la dana cita Pérez Llorca, l'entorn de Mazón i el propietari d'El Ventorro
-
Mazón demana comparéixer dimarts en la comissió d’investigació sobre la dana a les Corts
-
Sanitat confirma un brot de sarna en una residència de majors a Catral amb 24 infectats
-
Un motorista mort i dos persones que anaven en patinet ferides en un accident a València
-
Nuvolositat en augment, a l'espera de ruixats dijous
-
Ruixats i tempestes a la vista