Els aeroports d'Alacant-Elx i València registren el millor febrer
La terminal d'Alacant ha comptabilitzat 1,2 milions de viatgers, un 16,4% més, mentre que per València han passat 750.000 viatgers, cosa que suposa un augment del 17%
L'aeroport d'Alacant-Elx Miguel Hernández ha tancat el millor febrer de la seua història amb 1.166.789 passatgers, un 16,4% més que el mateix mes del 2024. Per la seua part, el de València també bat registres amb 759.503 viatgers, la qual cosa suposa un augment del 17%. Tot això, després que el gener també fora de rècord en totes dos terminals.
A la terminal alacantina, este bon comportament del trànsit al febrer es reflecteix en el mercat internacional, majoritari en este aeroport, les xifres del qual es van incrementar un 17,6% amb 999.022 passatgers registrats, mentre que el trànsit nacional va ser de 166.991, un 9,8% més.
A l'aeroport de València, els viatgers internacionals van augmentar un 19,8% respecte al febrer del 2024, fins a assolir-ne els 550.598. Les estadístiques del mercat domèstic, també van ser positives, ja que mostren, amb 207.809 viatgers, un creixement del 10,6%, segons ha informat Aena.
Procedències dels turistes internacionals
Quant a les principals procedències i destinacions dels passatgers internacionals registrats al febrer, a l'aeroport d'Alacant-Elx, el Regne Unit ocupa la primera posició, amb 361.086 viatgers. A continuació, se situen els Països Baixos, amb 83.047; Polònia, amb 76.846; Alemanya, amb 76.269; i Bèlgica, amb 65.227.
Itàlia és el país que més viatgers ha aportat a la balança de l'aeroport de València, amb 139.273, seguits dels de França, amb 58.249; Alemanya, amb 55.790; el Regne Unit, amb 52.126; i els Països Baixos, amb 51.919.
Més llegit
-
Tres ferits, dos greus procedents de Luxemburg, en un aparatós accident a l'AP-7 a Ondara
-
Investiguen el cas del cadàver d'una dona de 64 anys que han trobat a la platja de Puçol
-
Detenen a Gandia el treballador d'un banc per estafar 25.000 euros a una clienta d’avançada edat
-
United Airlines connectarà València amb Nova York amb un vol directe a partir de juny del 2027
-
Un meteostunami o rissaga sorprén els banyistes de les platges de Santa Pola, Dénia i Xàbia
-
El govern reforma la llei d'asil i d'estrangeria després de la crisi migratòria a Ceuta