Adeu a l'icònic complex turístic Eurosol de Benicàssim
Ha sigut una icona durant cinquanta anys i al març començarà la construcció d'una dotzena de restaurants amb terrasses i una cocteleria que obrirà la Setmana Santa del 2023
A Benicàssim, llavat de cara per a l'Eurosol, el complex turístic més emblemàtic de la ciutat i lloc de trobada de veïns i visitants des de fa cinquanta anys.
Ha sigut una icona de Benicàssim que es va posar en marxa en ple boom turístic. No hi ha hagut turista o resident que no s'haja acostat als seus bars o tendes.
Però en els últims anys el complex s'ha quedat obsolet, per això es preveu canviar la popular estampa d'arcs i façanes blanques intacta durant mig segle.
Al març està previst que comence la construcció d'una dotzena de restaurants amb terrasses i una cocteleria. Un complex de 3.000 metres quadrats que obrirà les portes la Setmana Santa del 2023.
El que no canvia és el nom. Els nostàlgics continuaran comptant amb l'Eurosol, a la platja de l'Heliòpolis de Benicàssim, però adaptat als nous temps.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura