Xera celebra aquesta cap de setmana la primera edició de la fira de muntanya
La Federació d’Esports de Muntanya i Escalada de la Comunitat Valenciana organitza el certamen amb motiu del 60é aniversari
La Federació d’Esports de Muntanya i Escalada de la Comunitat Valenciana (FEMECV) celebra aquest cap de setmana a Xera (Plana d'Utiel-Requena) una fira de muntanya per a commemorar el 60é aniversari. El certamen, que té lloc per primera vegada a la localitat, compta amb el suport del consistori i altres organismes públics com l'Agència Valenciana Antidespoblament i la Mancomunitat Terra Boval.
Es tracta d'una cita ideal per a acostar-se als esports de muntanya o conéixer l'entorn privilegiat en què s'emmarca la localitat de Xera, ben coneguda entre les persones aficionades al turisme esportiu i el senderisme.
La fira presenta un ampli programa d'activitats per a veïns i visitants, com ara una exposició de fotografies, una carrera lúdica d’orientació, rutes senderistes, projeccions i xarrades, entre d'altres.
També s'organitzen altres activitats que requereixen inscripció prèvia i tenen un aforament limitat, com la carrera lúdica d'orientació, l'ús de cordes en senderisme i el tast de vins DO Utiel-Requena, entre altres.
Les inscripcions, que es podien realitzar fins al 29 de març i que van comptar amb una gran demanda, eren de huit euros per a les persones no federades i de quatre euros per a membres del col·lectiu. A més, com a iniciativa per a donar suport a la infantesa i a la joventut, s’ha establit que els menors de 18 anys gaudisquen de la fira de manera gratuïta.
El tret d'eixida de la fira serà dissabte 1 d'abril a les 8:45, amb la sessió d'escalfament dirigida per Eva Espuelas; un xicotet avanç del que ens espera en un cap de setmana farcit d'activitats per a conéixer més bé un entorn privilegiat.
Més llegit
-
Detenen el camioner drogat que ha atropellat mortalment una jove de vint anys a València
-
Llibertat provisional per al camioner que va atropellar mortalment una jove a València
-
Avís taronja per vent molt fort a l'interior nord de Castelló per a este dissabte
-
Rosalía il·lumina València amb la presentació de ‘Lux’
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
Vox pressiona el PP perquè propose un candidat mentre l'oposició exigix que es convoquen eleccions