Directes
Ara en la televisió
CARTES EN JOC
Ara en la ràdio
LA VESPRADA D'À PUNT (reemissió)

'Vidres a la piscina', un thriller valencià contra el ‘catfishing’

La pel·lícula, que compta amb la participació d’À Punt, reflexiona sobre l’ús de les xarxes socials i les conseqüències emocionals en la joventut

Torrent acull estos dies el rodatge de 'Vidres a la piscina'

Torrent acull estos dies el rodatge de Vidres a la piscina, un thriller generacional que reflexiona sobre l’ús de les xarxes socials i les conseqüències emocionals en la joventut. Dirigida per la valenciana Ruth Caudeli Martí, la pel·lícula es roda en valencià i compta amb la participació d’À Punt.

Un adolescent solitari i un grup de joves sense connexió aparent establixen una relació tòxica a través de les xarxes socials. És el punt de partida de Vidres a la piscina. Catfishing, addiccions digitals i relacions tòxiques prenen forma a través d’un elenc de joves talents, sense experiència prèvia en l'audiovisual, formats especialment per al projecte.

Els protagonistes, com Natalia Lasort, Joel Montalt o Julieta Betancor, han creat vincles reals que es traslladen a la pantalla amb naturalitat.

Rodada al territori valencià i contada en valencià, la pel·lícula visibilitza una realitat que afecta la joventut. “En esta pel·lícula es mostra com l’assetjament no acaba en l’escola i a través de les xarxes es normalitza. Hi ha molta gent que assetja sense saber com afecta l’altra persona, perquè el mòbil et fa una sensació de falsa seguretat”, explica Natalia Lasort.

També et pot interessar

Veure totes les activitats