La moda valenciana conquerix la Mercedes-Benz Fashion Week
Dos valencianes, Alba Gordillo i Judith Masip, han presentat les propostes en la primera desfilada
Madrid acull estos dies la Mercedes-Benz Fashion Week amb les propostes per a la pròxima tardor-hivern. Anit començava la desfilada amb les futures mans de la costura, que va comptar amb dissenys de dos valencianes.
À Punt s’ha citat amb Alba Gordillo i Judith Masip al taller de costura de la Universitat del Disseny (UDIT), a Madrid, on han confeccionat la col·lecció. Els seus dissenys, juntament amb els d'una trentena d'estudiants, obrin enguany la setmana de la moda madrilenya. Conformen una col·lecció anomenada Renàixer, que engloba les perspectives de la moda per a les noves generacions.
Judith recorda en Renàixer com es pot tirar avant després de tragèdies com la dana. En la seua ment hi ha volums que abracen el cos. “Cal continuar avançant encara que et passen coses que potser no són les millors”, explica.
Alba, a més, fa una reflexió del seu viatge a la Xina, on es va inspirar. “Naix de la creença budista, una oportunitat per a alliberar-se dels complexos”, indica. Perquè la col·lecció té com a punt de partida la transformació després de la ruptura, la bellesa de reconstruir-se i la força de tornar a començar.
Tot un repte per a les futures mans de la costura que venen de la Comunitat Valenciana i que han obert la setmana de la moda amb una mirada a la pròxima tardor-hivern.
Més llegit
-
Dos guàrdies civils morts i un ferit en xocar dos embarcacions de l'institut armat quan perseguien una narcollanxa a Huelva
-
Educació demana als sindicats que tornen a la negociació: "Ahí podrem arribar a punts de trobada més fàcilment que al carrer i amb manifestacions"
-
Espanya afronta en 24 hores un complex operatiu per a evacuar el creuer afectat per l’hantavirus
-
Un home resulta ferit greu en xocar el cotxe amb un tram a València
-
La Policia Nacional investiga una agressió sexual a una jove de díhuit anys a València
-
El cap dels bombers forestals d'Alzira: "Soc lliure de pensar que a Pradas li van tallar les ales, i a nosaltres també"