Les falleres majors de València i les corts d'honor assagen hores abans de les exaltacions
Abillades amb sinagües i cancans, han mesurat distàncies i ritmes i han pogut fer un tast de l'emocionant acte que els espera
Les falleres majors de València, Berta Peiró i Lucía García, han assajat este dijous de vesprada junt amb les seues corts d'honor com seran els actes d'exaltació de divendres i dissabte. Dos dels esdeveniments més esperats del món faller en què tot ha d'eixir al mil·límetre.
Durant l’assaig, les dames de la cort i les falleres majors, vestides amb camisa blanca i sinagües, han pogut fer un tast del que viuran este cap de setmana mentre desfilen al compàs de la música de la banda municipal i pugen a l'escenari perquè, finalment, els col·loquen la banda com a màximes representants del món de la festa.
A l'assaig també han acudit l'alcaldessa de València, María José Catalá, que serà l'encarregada de posar la banda a les màximes representants, i les dos mantenidores de l'acte: la periodista José Sáez, presentadora del programa Zoom d'À Punt i filla del fundador de la falla Carrer Alacant de Quart de Poblet, i la dissenyadora Hortensia Maeso, reconeguda internacionalment.
Els presentadors i la banda municipal de València, que posarà la banda sonora a l'acte, també han participat en l'assaig.
Més llegit
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Dos accidents i una avaria mantenen retencions quilomètriques de l'A-7 fins a mitjan matí
-
El València, golejat, no compareix al Johan
-
À Punt interposarà accions legals als jutjats per la possible sostracció del vídeo del Cecopi