Eduardo Noriega protagonitza 'Parecido a un asesinato', rodada a València i l’Eliana
L’actriu d'Aldaia Claudia Mora inicia la carrera amb este llargmetratge, que compta amb el suport d’À Punt
Parecido a un asesinato és l'última pel·lícula d'Antonio Hernández. Una novel·la negra que es podrà veure en la pantalla gran l'any que ve i que s'ha rodat al centre de València, a la Canyada i este dijous a l'Eliana. Al set de rodatge han entrat les càmeres d'A Punt per a veure en acció a un dels protagonistes, Eduardo Noriega.
A l’'Eliana pren forma hui este thriller psicològic ple de dimonis familiars i Noriega és tot un veterà a mantindre alerta a l'espectador. “És veritat que se’m relaciona amb este gènere. Per a mi és familiar i també ho gaudisc com a espectador”, explica l’actor.
Al voltant de seixanta persones formen este equip tècnic 100% valencià i les ordres les dona Antonio Hernández, que roda per quinta vegada a València amb el suport d'À Punt. “L’estructura narrativa de la pel·lícula és molt interessant, tant com els personatges. Això és molt gratificant per als directors, perquè et permet fer coses que en altres pel·lícules no es pot”, assegura Hernández.
El director general d’A Punt, Alfred Costa, afegeix: “Hi ha una televisió que no es veu, i és on s’ha d’invertir per talent, per a desenvolupar, pels guionistes, directors de foto o camarògrafs. Hi ha una indústria importantíssima, i À Punt ha d’estar darrere en el finançament i en el suport del talent valencià”.
I precisament talent no li'n falta a Claudia Mora, actriu d'Aldaia, que inicia carrera amb este llargmetratge. “És el meu primer projecte audiovisual. Està sent increïble i encara no em crec que m’estiga passant a mi”, afirma l’intèrpret. Després de tres setmanes a València, l'equip canvia d'aires i se’n va a la Selva d'Oza, als Pirineus d'Osca, on conclouran el rodatge.
Més llegit
-
La Comunitat Valenciana entra este dilluns en el pic de l’episodi de calor
-
El CGPJ obri expedient al jutge Peinado per les al·lusions a la policia per a justificar la retirada del passaport a Begoña Gómez
-
El conseller de Sanitat i el sindicat CESM-CV confien a tancar un acord per a la jornada de 35 hores
-
La CHX garantix l'abastiment d'aigua de València amb el final de les reparacions pels danys causats per la dana en el canal Xúquer-Túria
-
Detingut a Paterna el soci d'una empresa fotovoltaica per estafar a Alacant més de 7.500 euros
-
Un jutjat investiga l'agressió d'un policia a una docent jubilada a València
Més vist
Més escoltat
-
23.06.2026 | Les notícies del migdia
-
22.06.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
23.06.2026 | 90 minuts
-
22.06.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Juanvi Badía i la nova etapa de La Alegria de la Huerta i el grup Mercabanyal
-
22.06.2026 | Les notícies del migdia
-
22.06.2026 | L'hora de la cultura | “El Pretext”, amb Arturo Orrico