Alacant premia la promoció de l'ús del valencià en els llibrets de les Fogueres 2024
La foguera Avinguda de Loring - Estació s'ha endut el primer premi, seguida de La Ceràmica i Sèneca-Autobusos
Alacant ha lliurat este dimarts a la vesprada els premis a la promoció de l'ús del valencià en els llibrets de les Fogueres 2024. L'acte ha tingut lloc al Teatre Principal.
El primer premi, dotat amb 5.000 euros, ha sigut per al llibret de la foguera Avinguda de Loring - Estació. El segon i el tercer premi, dotats cada un amb 4.000 euros, han recaigut en la foguera La Ceràmica i en la foguera Sèneca-Autobusos, respectivament.
Durant la cerimònia han participat tant l'humorista Fran Tudela i Lloret, conegut en les xarxes socials com Cabra Fotuda, com la productora de cine valenciana María Zamora. A més, també hi han assistit les belleses del foc, Martina Lloret i Alba Muñoz, acompanyades de les seues dames d'honor.
Més llegit
-
Docents i famílies omplin els carrers de València mentre els sindicats preparen la contraproposta per a Educació
-
El professorat torna a prendre els carrers de València
-
Viatge interactiu pels parcs naturals de la Comunitat Valenciana
-
Abaten a tirs un sospitós després d'obrir foc contra un control d’accés pròxim a la Casa Blanca
-
Educació espera el document dels docents per a reprendre la negociació i els sindicats diuen que l'entregaran abans de dilluns
-
Russafa viu el primer cap de setmana després de ser declarada zona acústicament saturada