El valencià Javier Aparici obri la Setmana de la Moda de Londres
La marca Sohuman uneix disseny, compromís social i sostenibilitat
La marca Sohuman del valencià Javier Aparici ha obert la Setmana de la Moda de Londres amb una col·lecció basada en la combinació de color, patronatge i volum amb la qual, segons el dissenyador, "s'aconsegueix una imatge d'una dona alliberada".
Aparici és l'alma mater de Sohuman, una firma que reivindica els valors de la "transparència radical, l'ús de fàbriques ètiques i una qualitat excepcional, uns valors amb els quals s'assoleix la fidelitat dels clients". No debades, les peces de la marca incorporen etiquetes que de manera desglossada reflecteixen el cost real de la matèria primera, de la mà d'obra, de l'enviament i del que guanyen ells com a empresa.
Amb aquesta línia mestra en el procés de fabricació, l'any passat Sohuman es va convertir en la primera marca espanyola a obrir la Setmana de la Moda de Londres i enguany torna a sorprendre inaugurant aquesta edició al Centre d'Art Contemporani de la capital britànica, amb una nova col·lecció de 25 vestits de nit i festa, fabricats en seda, organza i tafetà, que s'adapten al cos de la dona.
Més llegit
-
Nit en blanc a plaça d'Hondures de València per una picabaralla entre residències
-
Núvols, calor i ruixats en l'últim cap de setmana de l'estiu
-
Miguel Polo declara que mai va dir en la vesprada de la dana que la presa de Forata anava a rebentar
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
La Guàrdia Civil blinda Torís per a evitar incidents i dissoldre les patrulles ciutadanes
-
Mor Batiste Martí, el primer valencià que es vacunà contra la covid