Un aplec d'influencers a Cullera per a donar-la a conéixer
L'Ajuntament d'aquest municipi de la Ribera Baixa ha convidat deu influencers perquè difonguen la seua experiència a la ciutat a través de les xarxes
Com assolir un públic de 40 milions de persones per a promocionar el turisme a Cullera? Doncs l'Ajuntament d'aquesta localitat de la Ribera Baixa ha vist l'oportunitat d'arribar a aquest nombre de gent i ha convidat deu influencers de les xarxes socials a passar uns dies a la ciutat perquè difonguen la seua experiència.
La campanya pretén cridar l'atenció del sector més jove, el qual, segons el regidor de Joventut Àlex Morales, suposa un "mercat potent". Morales explica a À Punt que es tracta d'oferir més que el combinat de sol i platja i mostrar una experiència més completa, amb activitats esportives i culturals destinades a la gent jove.
Els deu tiktokers que hi han participat han compartit contingut a través de les xarxes ballant, menjant, relaxant-se en la piscina o navegant en la mar. Entre els influencers, alguns comptes superen el milió de seguidors i alguns altres arriben a sobrepassar fins i tot els deu milions, com és el cas dels mexicans Sofía Mata i Omahi. Amb les seues publicacions ja ha augmentat el trànsit del coixinet que engloba la campanya, #VisitCullera.
Més llegit
-
La Generalitat destinarà 163 milions d’euros per a mantindre l’educació gratuïta de 0 a 3 anys el curs que ve amb ajudes entre 300 i 460 euros
-
Mor un home de 71 anys ofegat en una piscina a Massamagrell
-
El PP del Parlament Europeu anuncia que alçarà el veto al debat sobre la dana a l'Eurocambra
-
La presidenta dels biòlegs: “No és una solució centrar-nos només en la construcció d’infraestructures, hem d’anar a les causes”
-
Reallotjar el veïnat de zones inundables i reduir obra d'asfalt: consells dels biòlegs després de la dana
-
Pugen el cel del Misteri d’Elx a la basílica de Santa Maria
Més vist
Més escoltat
-
14.07.2025 | Nova edició de l’Expedició Juvenil Cavanilles per la comarca de la Serrania
-
15.07.2025 | València Port Horitzó 2030; El port, motor sostenible al mediterrani
-
15.07.2025 | Les notícies del migdia
-
15.07.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
13.07.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
13.07.2025 | Fora de cobertura