La Tomatina Infantil tiny de roig els carrers de Buñol
És la sèptima edició d'esta versió de la festa reservada per als més xicotets, abans que se celebre el dia gran, el dimecres 27 d'agost
De la mateixa manera que la Tomatina se celebra a Buñol l'últim dimecres del mes, la Tomatina Infantil ha celebrat este dissabte de matí la prèvia a la festa gran a la plaça de Buñol.
Pensada per als més xicotets, va nàixer el 2013 perquè també pogueren gaudir de la "baralla" com ho fan els adults. Esta versió infantil està reservada per a xiquets d'entre 4 i 14 anys i té una duració aproximada d'entre 30 i 40 minuts.
La Tomatina és una de les festes valencianes reconegudes com a interés turístic internacional, una cita molt especial que pren els carrers de Buñol l'últim dimecres d'agost (enguany, el pròxim dia 27).
Més llegit
-
Donen l’alta a la xiqueta de quatre anys ingressada després d'atendre-la en una clínica dental d’Alzira
-
Dos accidents en l’entorn de València compliquen el trànsit en plena hora punta de dimarts
-
Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat amb la jura del càrrec
-
Salomé Pradas assenyala Mazón per la seua absència durant la dana i nega haver retardat l’ES-Alert
-
El València rescata un punt a Vallecas (1-1)
-
Investiguen com a possible cas de violència masclista la mort d’una dona i la parella a Alacant
Més vist
Més escoltat
-
01.12.2025 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Manuel Alonso Fominaya: la mar, el sabor i la passió per cuinar
-
01.12.2025 | L'hora de la cultura
-
02.12.2025 | Les notícies del migdia
-
02.12.2025 | Esports À Punt
-
02.12.2025 | Cadena de valor | L’atur baixa a la Comunitat Valenciana
-
01.12.2025 | La màgia del circ amb Lara Aragón