Toledo viu un cap de setmana de Fogueres
Les més de setanta candidates a bellesa del foc s'hi han desplaçat per a celebrar les jornades de convivència i promocionar la festa més enllà d'Alacant
Les Fogueres ja es viuen a Toledo. Almenys durant este cap de setmana, en el qual les més de setanta aspirants a convertir-se en bellesa del foc s'hi han desplaçat per a celebrar les jornades de convivència i promocionar la festa més enllà d'Alacant.
La jornada ha començat amb una cercavila en què han participat totes les candidates a bellesa del foc i el conjunt de la representació festera. La comitiva ha recorregut el centre de Toledo, des de la plaça de Zocodover fins a la de l'Ajuntament. Allà mateix, davant del consistori, ha tingut lloc un concert de música festera, organitzat per la Unión Musical Benquerencia, de la ciutat.
Però el plat fort ha arribat a les 14:00 hores, amb la disparada d'una mascletà en l'esplanada de l'avinguda Castilla-La Mancha a càrrec de la pirotècnia toledana La Sagreña de Magán que ha fet retronar el centre de Toledo.
A les 19 hores té lloc la recepció a l'ajuntament de la bellesa del foc 2025, Adriana Vico Melgar, i les dames d'honor. També hi estarà present l'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, i la regidora de Cultura, Cristina Cutanda.
Posteriorment, es farà la desfilada de candidates a bellesa del foc d'Alacant i, finalment, es cremarà la foguera de les convivències, ubicada a la plaça de Zocodover. Així, Toledo es convertix per un cap de setmana en la casa de les Fogueres.
Més llegit
-
Les primeres investigacions de l'incendi que ha cremat 37 hectàrees al Saler apunten que ha sigut intencionat
-
L'incendi al parc natural de l'Albufera crema 31 hectàrees i manté evacuats el Saler i dos càmpings
-
Un doble accident, principal hipòtesi dels investigadors en la mort del matrimoni irlandés en un 'jacuzzi' a Cullera
-
Un grup d'encaputxats furta de matinada el Tresor de Villena, un dels conjunts arqueològics més importants de l'edat del bronze
-
Un ampli dispositiu busca un home desaparegut al pantà de Bellús
-
La Vuelta 2026 passa per la Comunitat Valenciana: consulta recorreguts i horaris