Tebeox, la primera editorial digital de còmics naix a València
La plataforma busca oferir un espai per a autors independents.
Tebeox és la primera editorial digital de còmics creada per Milegny Castro i Helena Renovell. La plataforma, impulsada per Lanzadera, pretén oferir l'accés a títols d'autors i editorials independents mitjançant una subscripció mensual de 9,99.
Segons comenta Renovell, el seu objectiu és assegurar la sostenibilitat dels creadors, així com oferir-los un espai per a mostrar els seus treballs i permetre'ls que continuen creixent.
Per als lectors pot suposar un avantatge, atés que el projecte ofereix ja diferents obres per a totes les edats, tant en castellà com en la resta de llengües cooficials amb la finalitat de "potenciar la creació de contingut original en el nostre idioma, sense traduccions i contant històries que succeeixen en llocs que coneixem amb personatges amb els quals ens puguem identificar", concloïa Milegny Castro.
Més llegit
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Condemnen l'antic capellà de Biar a un any i mig de presó per agressió sexual a una menor
-
Naix Musacc, plataforma de músics professionals per a impulsar la música valenciana
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
El nou pla d'inversions d'Aena que s'anuncia este dijous impulsarà les ampliacions dels aeroports d’Alacant i València