El Teatre Principal de València acull el primer ‘Concert per la vida’, en homenatge a Guillem Agulló
Hi actuaran grups i artistes com Xavi Sarrià, El Diluvi, Maluks, Smoking Souls i JazzWoman, entre d’altres
El Teatre Principal de València acollirà el 12 de maig a les 20:00 hores el primer Concert per la vida – Homenatge a Guillem Agulló, que forma part de la campanya "La lluita continua", interrompuda per la pandèmia.
El concert ha estat dissenyat com un homenatge musical en directe, amb artistes com Xavi Sarrià, Feliu Ventura, Auxili, Smoking Souls, Miquel Gil, JazzWoman, Joina, El Diluvi, Ebri Knight, Maluks, Mafalda, el Cor de l’Eliana i La Maria, i alguna sorpresa més.
La campanya "La lluita continua" estava centrada a captar fons per a poder acabar la producció de la pel·lícula La mort de Guillem, dirigida per Carlos Marqués-Marcet, que es pot veure en el web d’À Punt Mèdia. Alhora, preveia dos concerts d’homenatge a València i a Barcelona, entre altres activitats comunicatives i de conscienciació. La Conselleria de Cultura, mitjançant l’Institut Valencià de Cultura, també participa en la part musical de la campanya.
L’11 d’abril es compliran 29 anys del brutal assassinat de Guillem Agulló i la seua figura continua sent un símbol dels moviments de lluita i resistència antifeixista. Els "Concerts per la vida" també seran un homenatge a generacions d’activistes i lluitadors i lluitadores que han mantingut viva la memòria de Guillem Agulló, segons afirmen els promotors de la campanya.
Les entrades de l’espectacle ja estan a la venda, amb un cost de 12 a 20 euros en el web. Les persones que van fer aportacions durant la campanya podran reservar l'entrada a través dels canals que han facilitat els promotors de l’acte.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'evolució de l'incendi a la Vall d'Uixó
-
Més de 7.200 hectàrees calcinades i risc de propagació a Eslida, però amb condicions meteorològiques més favorables
-
Tres joves valencians creen una 'start-up' que ja ha estalviat prop d'un milió d'euros en factures de llum i gas
-
Rescaten un xiquet assentat sobre un aparell d’aire condicionat exterior al pis 21 d'un edifici de Benidorm
-
Extingit l'incendi de vegetació prop de l'Oceanogràfic que ha generat una gran fumeguera visible des de diversos punts de València
-
À Punt oferirà avanços i un especial informatiu des de les 13 hores per a seguir l'incendi de la Vall d'Uixó
Més vist
-
27.07.2026 | Entrevista LNM Juan Carlos Valderrama
-
25.07.2026 | Entrades Mores d'Orihuela i de la Vila-Joiosa | Segona part
-
25.07.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
26.07.2026 | Entrada cristiana de la Vila Joiosa | Primera part
-
26.07.2026 | Informatiu nit
-
25.07.2026 | Entrades Mores d'Orihuela i de la Vila-Joiosa | Primera part