El SanSan Festival obri la temporada de festivals a Benicàssim
L'organització espera entre 35.000 i 40.000 personas que disfrutaran de les actuacions de Love of Lesbian, Izal o Rozalén, entre d'altres.
A Benicàssim, a la Plana Alta, està tot enllestit per al tret d'eixida del SanSan Festival, que obri aquest dijous la temporada de festivals. Tres dies de música indie en directe, amb 53 actuacions d'artistes com Love of Lesbian, Izal, Rozalén, Carolina Durante o C. Tangana, entre d'altres. L'organització parla d'una previsió d'entre 35.000 i 40.000 assistents, 10.000 diaris, que, si l'oratge ho permet, disfrutaran dels concerts.
El SanSan, que obri les portes a les 17:30 hores d'aquesta vesprada de dijous, arranca amb novetats. I és que els assistentes no només podran assistir a les platges de Benicàssim sinó que també disposaran d'un Beach Club, un nou espai dels festival amb oferta gastronòmica, zona de DJ acústica, i activitats aquàtiques. També, festes matinals extra, a les quals es podrà accedir gratuïtament amb l'abonament.
El festival espera vendre, per primera vegada, tots els abonaments i entrades. Els VIP i Gold ja esta esgotats mentre que el 80 per cents dels generals també s'han venut. Pel que fa a les entrades de dia, només n'hi ha disponibles unes 1.000 per a cada jornada d'un festival que ha esgotat les places hoteleres a Benicàssim i Orpesa. La zona d'acampada està pràcticament plena: al 90% de capacitat. El SanSan tanca el pròxim 20 d'abril.
Més llegit
-
El PP guanya les eleccions d'Extremadura però depén de Vox, que ix reforçat amb sis escons més que en el 2023
-
Comença l'hivern astronòmic amb mínimes de -2 °C en punts de l'interior de València i Castelló
-
Fred de ple hivern per a la setmana de Nadal
-
El sorteig de Nadal repartix este dilluns 2.772 milions d'euros en premis
-
Renfe oferix 640.000 places amb origen i destinació Comunitat Valenciana durant les festes de Nadal
-
La participació en les eleccions extremenyes és del 50,65% a les 18:00 h, més d'un 6% menys que en el 2023