Salut Pública demana preparar propostes per a unes Falles al segon semestre
La Junta Central Fallera obri un període de reflexió per a prendre decisions.
La secretària autonòmica de Salut Pública, Isaura Navarro, ha traslladat al sector faller que es descarta oficialment el mes de març per a celebrar les Falles i ha demanat que treballen en alternatives de cara al segon semestre, “amb les restriccions que calguen”.
La comunicació s'ha fet oficial durant la reunió telemàtica mantinguda entre el regidor de Cultura Festiva i president de la Junta Central Fallera, Carlos Galiana, la secretària autonòmica de Salut Pública i del Sistema Sanitari Públic, Isaura Navarro, la secretària autonòmica de Cultura, Raquel Tamarit, i representants de les Juntes Locals.
Una vegada acabada la reunió, el regidor Carlos Galiana ha expressat que es comunicarà de manera formal amb els presidents i les presidentes de les comissions falleres, amb la Junta Central Fallera i el Consell Rector per traslladar-los directament la informació. “Obrim ara un període de reflexió conjunta per prendre decisions, tal com hem fet fins ara”, ha valorat.
Aquesta confirmació oficial arriba un dia després que l'alcalde de València, Joan Ribó, informara en declaracions als mitjans que les pròximes Falles no es podran celebrar al mes de març i que caldrà esperar a “una situació més convenient”.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
Alerta pel fort episodi de pluges: Emergències demana retirar cotxes de zones inundables i no travessar barrancs
-
L'Aemet activa avisos per pluges i tempestes de vesprada amb possibilitat de granís i vent fort
-
Condemnen Sanitat a pagar 100.000 a una jove d’Ibi que va acabar en coma per una greu reacció al·lèrgica
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant