Les revetles del primer cap de setmana faller escampen la música pels barris i municipis de València
Del 13 al 15 de març, places i envelats acolliran xarangues, homenatges, orquestres, DJ i tardejos en zones com el Carme, el Botànic i Malilla i en municipis com Aldaia i Mislata
Les Falles 2026 entren en el primer gran cap de setmana de revetles amb una programació repartida per barris de València entre el divendres 13 i el diumenge 15 de març. La música serà protagonista en places, carrers i envelats amb propostes que van de la xaranga als homenatges, les orquestres, les sessions de DJ i els tardejos. En destaquem algunes de les que es podran gaudir durant el cap de setmana que dona l’inici oficial a les Falles 2026.
Divendres 13: inici al Carme i al centre
La programació comença divendres al barri del Carme, on la falla Sant Miquel, a la plaça del Músic López-Chávarri, ha previst xaranga a les 18:00 hores.
Ja de nit, la falla Convent de Jerusalem - Matemàtic Marzal anuncia sessió amb DJ a les 23:55 hores, en una de les primeres cites nocturnes del cap de setmana.
Dissabte 14: el dia de més activitat
Dissabte concentra la major part de les revetles i activitats musicals. La Revetla del Negret, a la plaça del Correu Vell, obrirà a les 11:00 hores amb gastronetes i a la nit, a les 22:00 hores, farà la Plantà Negrito, amb Crespo i Emilio Herrera.
Al Carme, la falla Sant Miquel repetirà amb xaranga a les 18:00 hores a la plaça del Músic López-Chávarri, i ja a les 22:00 hores farà l'homenatge Fogonazo i una sessió de DJ amb Jose Naxo.
La falla Enginyer Manuel Maese ha anunciat l’Orquestra Euforia; la falla Luis Cano, a la zona del carrer del Mestre Alberto Luz, rebrà Vértigo Revolution; la falla Quart Extramurs, al carrer de la Democràcia, tindrà l’Orquestra La Óxido; la falla Carrera de Sant Lluís - Avinguda del Doctor Waksman ha previst una sessió amb DJ Javi Sánchez, i la falla Actor Mora, al carrer de Sarrión, una altra amb DJ ELE.
Al Botànic, la falla Borrull-Socors celebrarà el Botànicfest a la plaça de Sant Sebastià. La programació inclou a les 12:00 hores la Fira del Vi by Bodegas Gandía; a les 22:00 hores, una sessió amb DJ Gonzzalez i ja de matinada, a les 01:00 hores, DJ Fat Gordon.
En altres barris de la ciutat també hi haurà activitat musical. A Malilla, la falla Carrera de Malilla - Illa de Cabrera ha anunciat a les 23:00 hores l’actuació de l’Orquestra Fibra. A la zona pròxima a l’avinguda del Cid, la falla Pintor Stolz - Burgos ha previst a les 23:00 hores una sessió amb DJ Borja Navarro.
A Blanqueries, la falla del mateix nom anuncia a les 18:00 hores l’actuació d’Uli Torres. A Arrancapins, la falla Palleter - Erudit Orellana ha programat a les 22:00 hores el Festival de Picos Pardos. A la zona de Patraix-Jesús, la falla La Vall de Laguar - Pare Ferrís ha anunciat una sessió amb DJ Chachejr a les 23:55 hores.
També al sud de la ciutat, la falla Oltà - Juan Ramón Jiménez ha previst a les 23:59 hores l’actuació de 156Destroy.
I a la Roqueta - Arrancapins, la falla Sant Vicent - Marvà, a la plaça de Salvador Sastre, ha anunciat a les 00:00 hores una revetla en directe amb el grup Capital 90.
Les revetles s’estendran també per Mislata i Aldaia. A Mislata, la falla Doctor Marañón, a l’avinguda de Gregorio Marañón, ha programat l’Orquestra La Pato.
La falla Felip Bellver, al carrer del Pare Llansol, comptarà amb l’Orquesta Atlántida Show.
A Aldaia, la falla La Saletta, al carrer del Pintor Murillo, ha anunciat l’actuació de l’Orquesta Scream.
Diumenge 15: la festa continua
La informació disponible apunta que el diumenge 15 continuarà l’ambient musical amb revetles, tardejos i sessions de DJ en diverses places i envelats de la ciutat, prolongant l’activitat festiva del cap de setmana.
Mislata concentrarà dos cites de revetla: la falla Lepant - En Joan d’Àustria, al carrer del Salt, ha anunciat l’actuació de Vértigo Revolution, mentre que la falla Felip Bellver, al carrer del Pare Llansol, celebrarà la nit Es noche de Kaxondeoh! A Xirivella, la falla Plaça de Sant Joan i Voltants, a la plaça de la Concòrdia, ha programat una actuació del Grupo Valera.
Així, el primer gran cap de setmana faller convertirà València en un mapa de música i festa distribuït per barris, amb una oferta que combina gastronomia, tardeig i revetla nocturna abans que arriben els dies centrals de les Falles.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Detinguda una veïna de Chiva per botar-li foc a la parella mentre dormia
-
L'Ajuntament de València demana a Renfe que avale amb un informe de la Policia Nacional l'arribada dels trens a l'estació del Nord
-
Pólvora, música i llum per a coronar el Chaplin que crida a la pau des de la falla municipal
-
Juan Luis Gandia serà el nou rector de la Universitat de València