Els protagonistes de 'Tesis' celebren el trenté aniversari de la cinta a Paterna
El Festival de Cinema Antonio Ferrandis de Paterna acull un col·loqui amb els seus protagonistes Eduardo Noriega, Fele Martínez i Ana Torrent
Els protagonistes de Tesis —Eduardo Noriega, Fele Martínez i Ana Torrent— han participat este dijous en el Festival de Cinema Antonio Ferrandis de Paterna en un col·loqui especial per a celebrar el trenté aniversari de la pel·lícula dirigida el 1996 per Alejandro Amenábar.
Trenta anys després de l’estrena, Tesis continua sent un punt d’inflexió en el thriller espanyol. La primera pel·lícula d’Alejandro Amenábar va irrompre el 1996 amb una maduresa inesperada i va demostrar que el gènere podia ser modern, rendible i exportable.
L’èxit de crítica i públic va obrir pas a una generació de cineastes que ja no tenien complexos a l’hora de treballar el gènere.
Durant el col·loqui, moderat pel periodista Pau Gómez, els tres actors han recordat el procés de rodatge de la cinta, la producció i el posterior èxit d’acollida per part del públic. És la primera vegada que es reunixen els tres intèrprets per a parlar de la pel·lícula, amb la projecció de la qual finalitzarà la vesprada.
Més llegit
-
El fort vent obliga a suspendre el primer dia del SanSan de Benicàssim
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes durant Setmana Santa
-
Segells familiars com dibuixos, cintes o lligams personalitzen cada tambor de La Rompida de la Hora de l'Alcora
-
L'Encontre dels Cristos del Cabanyal i l'homenatge als difunts a la mar inaugura el Divendres Sant a València
-
El Regne Unit convoca 40 països per a reobrir Ormuz i deixa fora Trump
-
Confirmada la condemna a un sergent per comentaris sexuals a una subordinada com "els companys et faran un 'bukkake'"