La pel·lícula valenciana 'El que sabem' s’estrena en el Festival Internacional de l'Índia
L’òpera prima del director Jordi Núñez, rodada a València i en valencià, té la participació d’À Punt
La pel·lícula valenciana El que sabem s'estrena aquesta setmana en el Festival Internacional de l'Índia. Un equip d’À Punt ha acompanyat el director, Jordi Núñez, perquè conte com viu els moments previs a l'estrena mundial de l'òpera prima.
“Serà la primera experiència de compartir la pel·lícula en una sala plena de gent. Qui m’anava a dir que seria en un festival a l’Índia!”, assegura el director.
El que sabem és un film intimista que mostra un retrat generacional, però també la idiosincràsia del poble valencià. És un viatge en el temps on es parla del primer amor, les decepcions i el desencantament quan la vida avança.
Orgullós d'haver-la rodada a València i en valèncià, Núñez també ressalta el talent que tenen l'elenc de joves promeses, però sobretot destaca la presència de l'actriu i vedet Rosita Amores. “És un mite valencià que s’ha de reivindicar i cuidar”, manifesta.
La pel·lícula ha tingut la participació d’À Punt Mèdia.
Més llegit
-
La cap de l'112 assegura que la delegació del govern espanyol li va demanar que enviara l’ES-Alert a les 18:35 hores del 29-O
-
Maten més de 600 animals amb verí i ceps il·legals: hi ha 62 detinguts i investigats
-
El calendari laboral del 2026 inclourà nou festius comuns a Espanya
-
La Diputació de València acusa Josep Maria Àngel d'estafa per falsificar un títol universitari
-
Mazón va acompanyar la periodista Maribel Vilaplana a les 18:45 hores del 29 d'octubre a un aparcament
-
À Punt programa este dimecres un especial de 17 hores en directe per a retre homenatge a les víctimes en el 1r aniversari de la dana