El Palau de les Arts acull un espectacle de dansa del Ballet Nacional Txec
En La Sylphide, un dels grans ballets romàntics, participa un ballarí valencià
El Palau de les Arts acull aquests dies els assajos generals del Ballet Nacional Txec, que posa en escena La Sylphide, un dels grans ballets romàntics, que arriba amb els elogis previs de la crítica teatral internacional. Tenen quatre representacions per davant amb l'Orquestra de la Comunitat Valenciana.
Al cos de dansa hi ha un ballarí valencià: Roger Duart, que treballa a l'elenc des de fa set anys. "He desenvolupat moltes ferramentes artístiques per a créixer artísticament millor", ha valorat Duart d'aquest treball que fa des de quasi una dècada.
Es recupera la versió original del 1836, la de l'històric coreògraf danés Bournonville, ambientada en les terres d'Escòcia.
Està format per dos actes, que conformen un univers sonor, executat per l'Orquestra de la Comunitat Valenciana, sota la batuta de Filip Barankiewicz, director artístic de l'obra. Gràcies al seu treball, els espectadors podran gaudir les exquisides passes d'un ballet clàssic que s'ha estrenat també a París.
L'obra es podrà gaudir fins al diumenge al Palau de les Arts de València.
Més llegit
-
Mor una dona després de precipitar-se des d'un dècim pis amb els dos fills, que han resultat ferits greus
-
Les víctimes de la dana afirmen que no es reuniran amb Pérez Llorca si no retira l'acta de diputat a Mazón
-
Consulta els carrers que estaran tallats per la Marató de València i el dispositiu especial de trànsit
-
Detingut a Madrid el lladre de la bicicleta exclusiva d’un pilot de MotoGP robada al circuit de Cheste
-
Jepkosgei firma la millor marca mundial de marató de l'any a València
-
La jutgessa de Catarroja investiga la mort de huit residents en habitatges socials de la Generalitat el dia de la dana