Paco León demana perdó per romantitzar una violació en la pel·lícula 'Kiki'
En una de les escenes, un home droga la dona per a practicar sexe amb ella
L'actor i director de cine Paco León ha demanat perdó per romantitzar una violació en una de les seues pel·lícules, Kiki, el amor se hace, en la qual un home droga la dona per a practicar sexe amb ella.
"Encara que intentem donar-li motivacions als personatges, és imperdonable haver romantitzat una violació sistemàtica. Sent molt no haver tingut en aquell moment la sensibilitat per a tractar el tema i haver frivolitzat amb ell", ha publicat l'actor en Instagram sobre la cinta que va dirigir el 2016.
La pel·lícula, que és un remake de l'australiana de 2014 The Little Death, està protagonitzada per ell, juntament amb Candela Peña i Álex García, entre altres actors, i narra la història de cinc parelles amb les seues respectives fílies sexuals que coincideixen en un esbojarrat estiu madrileny.
Amb aquest argument, apunta l'actor, es buscava "tractar la diversitat de les pràctiques eròtiques". "Crec que és molt divertida i interessant i en general em sent molt orgullós d'ella", encara que no de l'esmentada escena, en la qual José Luis (interpretat per l'actor Luis Bermejo) droga Paloma (Mari Paz Sayago) per a practicar sexe amb ella sense el seu consentiment.
"No és fàcil reconéixer que has ficat la pota en el passat ara que no ve al cas. Però crec que sí que ve al cas. Que tots tenim una responsabilitat amb el que fem i els valors que transmetem. I que amb la millor de les intencions t'adones que tu també estàs col·laborant en la cultura de la violació. Me n’avergonyisc i agraïsc a les persones que m'ho han fet veure. Promet continuar treballant i aprenent", ha agregat l'actor.
Més llegit
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes després de l'entrada en vigor de la reducció de preus
-
Així és el calendari laboral del 2027: tres festius cauen en dissabte i Sant Joan torna a ser laborable
-
La confraria de la Sang de Sagunt torna a rebutjar amb una àmplia majoria l’entrada de les dones com a confrares
-
Primer dia de dol a Torrevieja per l'assassinat vicari de la xiqueta de tres anys a mans del pare
-
Una manifestació unitària crida "no a la guerra" a València
-
El València pesca en aigües térboles (0-2)