Obrin les portes la Fira del Llibre de València i la de Castelló
El sector espera bons resultats en un moment de l'any en què el mercat s'inunda de novetats literàries.
La Fira del Llibre de València i la de Castelló obrin aquest dijous les portes. Fins al diumenge 5 de maig les persones aficionades a la lectura poden acostar-se a gaudir de les novetats literàries, i a trobar-se amb algunes de les autores i autors del moment. David Cases, de la llibreria La Traca, ha assenyalat en Les notícies del matí que aquesta edició es presenta amb bones perspectives, després d'anys de dura crisi econòmica.
"L'economia va recuperant-se, també el sector del llibre", ha assegurat, i afig que aquests esdeveniments estan molt consolidats, pel "treball constant" i pels canvis que a poc a poc s'hi incorporen. Algunes de les lectures que recomana són, en valencià, una publicació que explica l'Acord del Botànic, i en castellà, les noves obres de Juan José Millás, Muñoz Molina o Elvira Sastre.
Més llegit
-
Avís groc al nord de Castelló per tempestes per a esta vesprada
-
Almenys 25 ferits, tres de gravetat, en l'explosió d'un bar a Vallecas
-
La jutgessa de Catarroja eleva a 229 les víctimes de la dana després d'incloure el nonat d'una víctima mortal embarassada
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Una campanya solidària arreplega material escolar per a la xicalla en risc d’exclusió social
-
Clara Sanz Sobrino ja és la reina de les Festes de Castelló