Obert el termini de presentació de propostes a falles municipals de València per al 2024
El consistori destinarà 272.231 euros als monuments infantil i gran, situats a la plaça de l’Ajuntament
L’Ajuntament de València ha obert el concurs d’idees per als projectes de monuments municipals de les falles del 2024, quatre, amb lema i tema lliures, que l'Ajuntament erigirà en la plaça del seu nom. Enguany, el seu pressupost destina 239.000 euros a la falla gran i altres 33.231 a la infantil.
A més, s’estableixen uns criteris de sostenibilitat “per a respondre als reptes de la Capital Verda Europea 2024”, segons el comunicat.
Es poden presentar els artistes fallers que hagen realitzat falles en exercicis anteriors, així com artistes de les arts plàstiques o constructives amb una experiència acreditada en el disseny o la construcció de falles. També poden participar-hi equips artístics multidisciplinaris, en què hi haja un artista faller amb la deguda acreditació professional, segons s’explica a les bases, que es poden descarregar completes en el tauler d’edictes electrònic de l’Ajuntament i en la pàgina web del consistori.
El comité de selecció valorarà l’execució de les idees seleccionades, considerant aspectes tècnics com els impostos, el transport, el muntatge, les grues i maquinària necessària i la decoració ornamental, que es formalitzarà per mitjà d’un contracte negociat, sense publicitat, per raons artístiques. També es puntuarà el caràcter satíric, la claredat conceptual i la singularitat de la idea plantejada, entre altres.
El termini de presentació de candidatures es va obrir el 31 de març i finalitza deu dies hàbils després; és a dir, el dia 19 d’abril.
Més llegit
-
Les primeres hores del temporal deixen més de 150 litres a Aín, 131 litres a Eslida, 112 a Xodos o vora 93 a Yátova
-
La Generalitat manté l'alerta roja fins este divendres, "més enllà de la predicció de l'Aemet"
-
‘Punt a punt’ retransmet el València Basket d’Eurolliga, el Castelló i l’Eldense de 2a divisió, i l’Hèrcules
-
La possibilitat d'un avançament electoral imminent sobrevola el debat dels decrets de vivenda al Congrés
-
El litoral d'Alacant, en avís taronja per pluges que podrien deixar 50 l/m² en una hora
-
Centenars d'acampats de Sol traslladen la protesta per l'habitatge a les portes del Congrés pel possible rebuig dels decrets
Més vist
Més escoltat
-
02.10.2026 | 02.10.26 / Tastem la comunitat/Lombai, de l'arròs de la Ribera al Mercat dels Borja
-
02.10.2026 | Les notícies del matí
-
01.10.2026 | Cinema, inclusió, òpera i llibres per travessar la nit
-
02.10.2026 | Les notícies del migdia
-
01.10.2026 | Cadena de valor
-
01.10.2026 | Héctor García: el negoci del café davant la volatilitat dels preus