El murer Vicent Bendicho guanya de nou el Premi de Teatre Breu Evarist Garcia
El guardó premia la reflexió sobre les diferències generacionals arran de la tecnologia.
El murer Vicent Bendicho ha guanyat de nou el Premi de Teatre Breu Evarist Garcia amb la seua obra Danny98. El miratge de la personalitat digital versus la real és el fil conductor d'aquesta obra, una trama que aborda com les noves generacions substitueixen la falta d'amor familiar i la inseguretat per l'afecte virtual de milers de seguidors. A més l'argument desenvolupa els conflictes entre els nadius digitals i els seus progenitors.
L'autor ja va obtindre el mateix premi en 2014 amb l'obra L'hora de la bugada. Bendicho és llicenciat en Comunicació Audiovisual, especialitzat en guió de ficció. Ha dedicat part de la seua trajectòria professional al cinema i a la televisió on ha escrit diversos projectes. També ha participat en 'Desenterrats', una sèrie que À Punt estrenarà pròximament.
El guardó, atorgat per la Diputació d'Alacant, dona suport al teatre en valencià i intenta posicionar-se com un revulsiu per als nous escriptors i escriptores. En aquesta edició han participat cinc treballs i el jurat, presidit pel diputat César Augusto Asencio, ha estat format per Felip Nadal, Isabel Marcillas, Jaume Lloret i Rosa Llorens.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
30.06.2025 | A la fresca
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang